Regionalne przysmaki podczas odkrywania okolicy

Logo 7 Eleven
Witryna sklepu 7 Eleven z widocznym logo na tle niebieskiego, lekko zachmurzonego nieba
Oświetlona witryna sklepowa supermarketu na tle gór o zmierzchu

Podróżni odwiedzają lokalne supermarkety, aby odkryć:

Nowe jedzenie i napoje

36‏%

Lokalne wersje znanych produktów

35‏%

Globalne marki, których produktów nie można kupić w ich kraju

32‏%

Tina Pik, podróżniczka znana z profilu @hangrybynature, dzieli się kilkoma propozycjami przekąsek z supermarketu, których trzeba spróbować.

Automat z marką Skyscanner w kreskówkowym stylu z produktami w jaskrawych kolorach i plakatami na ścianach
Witryna sklepowa z niebieskim szyldem z napisem „Lawson +”
  1. To świetny sposób na zaoszczędzenie.

  2. To najlepszy sposób na poznanie lokalnej kultury.

  3. Dzięki temu czują się jak miejscowi.

  1. Dane wewnętrzne Reddit na podstawie Community Intelligence, dla całego świata, od czerwca 2024 r. do czerwca 2025 r. w porównaniu z okresem od czerwca 2023 r. do czerwca 2024 r. ↩︎