Sklepowe buszowanie
Trend kulinarny
Turystyka kulinarna zamienia rezerwacje w restauracjach na wyprawy do supermarketów
„Jeść jak miejscowi” oznacza teraz udanie się do działu z przekąskami. Od automatów w Tokio i napojów Slurpee z 7-Eleven po islandzki chleb pieczony w piecu geotermalnym – turystyka gastronomiczna się zmienia.
Ludzie podróżują, aby spróbować lokalnych potraw, a jednocześnie poznać kulturę i zaoszczędzić. To wyjątkowy sposób na posmakowanie lokalnego życia w przystępny cenowo i autentyczny sposób.

63% polskich podróżnych zawsze lub często odwiedza lokalne supermarkety za granicą.
Regionalne przysmaki podczas odkrywania okolicy
„Podróżni szukają dziś lokalnych smaków, które są autentyczne dla odwiedzanych miejsc, a sklepy takie jak 7-Eleven, których jest ponad 13 000 w USA i Kanadzie, są niezbędnymi przystankami. Dostosowując ofertę żywności i napojów do lokalnych preferencji, 7-Eleven oferuje podróżnym wygodny i niedrogi sposób na poznanie regionalnych przysmaków podczas odkrywania okolicy”.
7-Eleven Inc.



Podróżni odwiedzają lokalne supermarkety, aby odkryć:
Tina Pik, podróżniczka znana z profilu @hangrybynature, dzieli się kilkoma propozycjami przekąsek z supermarketu, których trzeba spróbować.


Liczba wyświetleń dyskusji dotyczących zakupów spożywczych w wątkach na Reddicie związanych z podróżowaniem wzrosła o 78% rok do roku.1

Podróżni uwielbiają zwiedzać supermarkety podczas wakacji, ponieważ:
-
To świetny sposób na zaoszczędzenie.
-
To najlepszy sposób na poznanie lokalnej kultury.
-
Dzięki temu czują się jak miejscowi.
- Dane wewnętrzne Reddit na podstawie Community Intelligence, dla całego świata, od czerwca 2024 r. do czerwca 2025 r. w porównaniu z okresem od czerwca 2023 r. do czerwca 2024 r. ↩︎