Jesteśmy grupą utalentowanych entuzjastów z całego świata. Nie boimy się wprowadzać innowacji ani odkrywać nowości. Staramy się korzystać z technologii, aby usuwać przeszkody związane z podróżami.
Skyscanner, część Trip.com Group, działa niezależnie i ma wielkie plany związane z przyszłością podróżowania.
1500
pracowników
50
narodowości
Biura
Europa, Ameryka Północna oraz region Azji i Pacyfiku
Każdego dnia…
Podróżni są dla nas najważniejsi. Uwielbiamy podróże i to nas łączy.
Uczymy się, dzielimy się wiedzą i rozwijamy. Różne umiejętności, doświadczenia i pochodzenie pomagają nam się rozwijać.
Zawsze jesteśmy troskliwi. Traktujemy siebie nawzajem z empatią i szacunkiem. Rozwiązujemy problemy razem.
To proste. Tworzymy rozwiązania, dzięki którym podróże są łatwe i dostępne.
Bryan przewodzi Skyscannerowi w misji stania się najważniejszym na świecie sprzymierzeńcem podróżnych. Zajmował wysokie stanowiska międzynarodowe w serwisie Booking.com i firmie Tesla. Wcześniej był dyrektorem operacyjnym Skyscannera – wdrażał długoterminową wizję strategiczną firmy, polegającą na codziennym przeszukiwaniu 100 miliardów cen oraz na pomaganiu podróżnym w planowaniu i rezerwowaniu podróży z łatwością i bez obaw. Jest zapalonym odkrywcą – uwielbia łączyć podróżowanie z pasją do jedzenia i gotowania, zwłaszcza gdy oznacza to odkrywanie nowych dań, które uczy się przyrządzać.
Laurence zarządza finansami Skyscannera w skali globalnej. Ma 25-letnie doświadczenie w handlu elektronicznym i technologii, zdobyte zarówno w Europie, jak i w Dolinie Krzemowej (ostatnio w eBayu). Jej uwaga skupia się na wprowadzeniu nas na ścieżkę szybkiego wzrostu, abyśmy utrzymali dotychczasowe tempo rozwoju w dużej skali. Lubi podróżować, uwielbia pomagać zespołom w osiąganiu jak najlepszych wyników, definiować naszą wizję strategiczną i opowiadać o tym, co kryje się za wynikami Skyscannera.
Stuart ma duże doświadczenie w branży turystycznej. Dołączył do Skyscannera w 2009 roku. Od tego czasu pełnił wiele funkcji kierowniczych w zakresie strategii handlowej, rozwoju biznesu i marketingu wzrostu. Poza kierowaniem zespołem handlowym angażuje się w tworzenie niepowtarzalnej i wyjątkowej kultury Skyscannera.
Piero rozwinął swoją karierę jako twórca innowacyjnych, wiodących na rynku produktów konsumpcyjnych w największych firmach technologicznych na świecie, takich jak Skype i Microsoft. Etos Skyscannera, polegający na „stawianiu podróżnych na pierwszym miejscu”, jest dla niego najważniejszy. Dba o to, aby planowanie i rezerwacja podróży – przez telefon i przy użyciu komputera – były najprostsze, jak to możliwe.
Martin jest oddany sprawie zaufania i przejrzystości w podróżowaniu. Reprezentuje Skyscannera na wielu forach branżowych w Europie i Ameryce Północnej. Kieruje naszymi zespołami ds. prawnych, regulacyjnych oraz spraw publicznych na całym świecie i jest głównym koordynatorem naszych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zanim dołączył do Skyscannera, przez ponad dekadę pracował jako prawnik korporacyjny w prywatnej kancelarii, koncentrując się na finansach przedsiębiorstw, fuzjach i przejęciach oraz funduszach private equity.
Clive kieruje naszymi zespołami ds. marki i marketingu efektywnościowego na całym świecie, pomagając łączyć podróżnych z zaufanymi partnerami turystycznymi, dzięki czemu każdy może znaleźć najlepsze dla siebie oferty. Zanim dołączył do Skyscannera, kierował działami marketingu klienckiego w firmach takich jak eBay oraz Expedia. Jest zwolennikiem upraszczania złożonych kwestii i dbania o jak najlepsze wrażenia podróżnych.
Naomi realizuje naszą strategię związaną z danymi – kieruje multidyscyplinarnym zespołem, który sprawia, że odważne pomysły przyjmują formę konkretnych działań. Przed dołączeniem do Skyscanner rozwijała działalność handlową platformy AutoTrader, gdzie tworzyła wydajne zespoły zajmujące się sprzedażą, produktami i marketingiem. Pasjonuje się mentoringiem i wspieraniem kobiet na stanowiskach kierowniczych, a do wszystkiego, czym się zajmuje, podchodzi w sposób przemyślany, skupiając się przede wszystkim na ludziach.
Andrew należy do rodziny Skyscannera od 12 lat. Zaczynał jako absolwent, a następnie obejmował kolejne stanowiska kierownicze związane z inżynierią. Obecnie kieruje naszymi zespołami inżynierów na całym świecie. Jest wielkim zwolennikiem rozwijania nowego pokolenia liderów wewnątrz firmy, a także orędownikiem wspaniałej kultury Skyscannera.
Ola wyznacza strategiczny kierunek rozwoju Skyscannera – identyfikuje możliwości wzrostu i tworzy struktury, dzięki którym możemy działać w sposób skoncentrowany, szybki i perspektywiczny. Kierowała skutecznymi zespołami w firmach z branż fintech, e-commerce i technologicznej. Oprócz tego wnosi do naszej firmy swoje globalne doświadczenie konsultingowe zdobyte The Boston Consulting Group, gdzie pracowała w biurach w Nowym Jorku, Mediolanie i Warszawie. Interesuje się pilatesem i biwakowaniem. Jest przekonana, że dbanie o mięśnie tułowia i nocowanie na łonie natury mogą zdziałać cuda.
Zawsze szukamy błyskotliwych, dociekliwych umysłów, które mogą wzmocnić nasz zespół. Jesteś taką osobą? Chętnie Cię poznamy.
Wszystko, co należy wiedzieć o Skyscanner.
Jesteśmy po Twojej stronie. Zobacz, co to oznacza.
Najnowsze wiadomości, kluczowe momenty i dane kontaktowe.