Nigdy nie stoimy w miejscu

Jesteśmy grupą utalentowanych entuzjastów z całego świata. Nie boimy się wprowadzać innowacji ani odkrywać nowości. Staramy się korzystać z technologii, aby usuwać przeszkody związane z podróżami.

Skyscanner, część Trip.com Group, działa niezależnie i ma wielkie plany związane z przyszłością podróżowania.

1500

pracowników

50

narodowości

Biura

Europa, Ameryka Północna oraz region Azji i Pacyfiku

Nasza kultura

Każdego dnia…

Podróżni są dla nas najważniejsi. Uwielbiamy podróże i to nas łączy.

Uczymy się, dzielimy się wiedzą i rozwijamy. Różne umiejętności, doświadczenia i pochodzenie pomagają nam się rozwijać.

Zawsze jesteśmy troskliwi. Traktujemy siebie nawzajem z empatią i szacunkiem. Rozwiązujemy problemy razem.

To proste. Tworzymy rozwiązania, dzięki którym podróże są łatwe i dostępne.

Poznaj zespół kierujący zmianami

Bryan
Batista

Dyrektor generalny

Bryan przewodzi Skyscannerowi w misji stania się najważniejszym na świecie sprzymierzeńcem podróżnych. Zajmował wysokie stanowiska międzynarodowe w serwisie Booking.com i firmie Tesla. Wcześniej był dyrektorem operacyjnym Skyscannera – wdrażał długoterminową wizję strategiczną firmy, polegającą na codziennym przeszukiwaniu 100 miliardów cen oraz na pomaganiu podróżnym w planowaniu i rezerwowaniu podróży z łatwością i bez obaw. Jest zapalonym odkrywcą – uwielbia łączyć podróżowanie z pasją do jedzenia i gotowania, zwłaszcza gdy oznacza to odkrywanie nowych dań, które uczy się przyrządzać.

Laurence
Tracol

Dyrektorka finansowa

Laurence zarządza finansami Skyscannera w skali globalnej. Ma 25-letnie doświadczenie w handlu elektronicznym i technologii, zdobyte zarówno w Europie, jak i w Dolinie Krzemowej (ostatnio w eBayu). Jej uwaga skupia się na wprowadzeniu nas na ścieżkę szybkiego wzrostu, abyśmy utrzymali dotychczasowe tempo rozwoju w dużej skali. Lubi podróżować, uwielbia pomagać zespołom w osiąganiu jak najlepszych wyników, definiować naszą wizję strategiczną i opowiadać o tym, co kryje się za wynikami Skyscannera.

Stuart
Middleton

Dyrektor handlowy

Stuart ma duże doświadczenie w branży turystycznej. Dołączył do Skyscannera w 2009 roku. Od tego czasu pełnił wiele funkcji kierowniczych w zakresie strategii handlowej, rozwoju biznesu i marketingu wzrostu. Poza kierowaniem zespołem handlowym angażuje się w tworzenie niepowtarzalnej i wyjątkowej kultury Skyscannera.

Piero
Sierra

Dyrektor ds. produktów

Piero rozwinął swoją karierę jako twórca innowacyjnych, wiodących na rynku produktów konsumpcyjnych w największych firmach technologicznych na świecie, takich jak Skype i Microsoft. Etos Skyscannera, polegający na „stawianiu podróżnych na pierwszym miejscu”, jest dla niego najważniejszy. Dba o to, aby planowanie i rezerwacja podróży – przez telefon i przy użyciu komputera – były najprostsze, jak to możliwe.

Martin
Nolan

Dyrektor ds. prawnych

Martin jest oddany sprawie zaufania i przejrzystości w podróżowaniu. Reprezentuje Skyscannera na wielu forach branżowych w Europie i Ameryce Północnej. Kieruje naszymi zespołami ds. prawnych, regulacyjnych oraz spraw publicznych na całym świecie i jest głównym koordynatorem naszych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zanim dołączył do Skyscannera, przez ponad dekadę pracował jako prawnik korporacyjny w prywatnej kancelarii, koncentrując się na finansach przedsiębiorstw, fuzjach i przejęciach oraz funduszach private equity.

Clive
Peoples

Dyrektor ds. marketingu

Clive kieruje naszymi zespołami ds. marki i marketingu efektywnościowego na całym świecie, pomagając łączyć podróżnych z zaufanymi partnerami turystycznymi, dzięki czemu każdy może znaleźć najlepsze dla siebie oferty. Zanim dołączył do Skyscannera, kierował działami marketingu klienckiego w firmach takich jak eBay oraz Expedia. Jest zwolennikiem upraszczania złożonych kwestii i dbania o jak najlepsze wrażenia podróżnych.

Naomi
Hahn

Wiceprezeska ds. danych

Naomi realizuje naszą strategię związaną z danymi – kieruje multidyscyplinarnym zespołem, który sprawia, że odważne pomysły przyjmują formę konkretnych działań. Przed dołączeniem do Skyscanner rozwijała działalność handlową platformy AutoTrader, gdzie tworzyła wydajne zespoły zajmujące się sprzedażą, produktami i marketingiem. Pasjonuje się mentoringiem i wspieraniem kobiet na stanowiskach kierowniczych, a do wszystkiego, czym się zajmuje, podchodzi w sposób przemyślany, skupiając się przede wszystkim na ludziach.

Andrew
Phillips

Dyrektor ds. technologii

Andrew należy do rodziny Skyscannera od 12 lat. Zaczynał jako absolwent, a następnie obejmował kolejne stanowiska kierownicze związane z inżynierią. Obecnie kieruje naszymi zespołami inżynierów na całym świecie. Jest wielkim zwolennikiem rozwijania nowego pokolenia liderów wewnątrz firmy, a także orędownikiem wspaniałej kultury Skyscannera.

Ola
Sroka

Wiceprezeska ds. strategii

Ola wyznacza strategiczny kierunek rozwoju Skyscannera – identyfikuje możliwości wzrostu i tworzy struktury, dzięki którym możemy działać w sposób skoncentrowany, szybki i perspektywiczny. Kierowała skutecznymi zespołami w firmach z branż fintech, e-commerce i technologicznej. Oprócz tego wnosi do naszej firmy swoje globalne doświadczenie konsultingowe zdobyte The Boston Consulting Group, gdzie pracowała w biurach w Nowym Jorku, Mediolanie i Warszawie. Interesuje się pilatesem i biwakowaniem. Jest przekonana, że dbanie o mięśnie tułowia i nocowanie na łonie natury mogą zdziałać cuda.

Świat możliwości. Nasz niesamowity zespół

Zawsze szukamy błyskotliwych, dociekliwych umysłów, które mogą wzmocnić nasz zespół. Jesteś taką osobą? Chętnie Cię poznamy.

Zobacz wszystkie oferty pracy

Strony międzynarodowe