W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Huntley Santa Monica Beach o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości USD 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Do ceny zakwaterowania doliczany jest podatek miejski i inne opłaty, które mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Od 1 stycznia 2023 roku w obiekcie pobierana jest opłata za korzystanie z udogodnień w wysokości 35 USD. Obejmuje ona udogodnienia takie, jak: – Dostęp do internetu premium/Wi-Fi – Możliwość wypożyczenia pojazdu plażowego codziennie (w zależności od dostępności) – Wstęp do całodobowego centrum fitness – Dostęp do całodobowego centrum biznesowego – Korzystanie z luksusowego samochodu w promieniu 4,8 km (w zależności od dostępności) – Usługa wieczornego ścielenia łóżka, w tym butelka wody przy łóżku – Ekspres do kawy Nespresso w pokoju – Urządzenie Google Chromecast w pokoju – Usługa czyszczenia butów – Ręczniki plażowe Goście proszeni są o kontakt z hotelem, aby uzyskać informacje o pokojach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Rezerwacje dla grup obejmujące 10 lub więcej pokoi (na ten sam termin, na to samo nazwisko i/lub dokonane przy użyciu tej samej karty kredytowej w celu zagwarantowania wszystkich pokoi) są bezzwrotne i nie można ich anulować. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel obiektu. Goście mogą skorzystać z bezpłatnego luksusowego transferu w promieniu 4,8 km od hotelu. Usługa ta oferowana jest od środy do niedzieli w godzinach 11:00–19:30 (w zależności od dostępności). Transfer na lotnisko dostępny jest za dodatkową opłatą w wysokości 120 USD i należy go wcześniej uzgodnić z pracownikiem hotelu.