+ 59

Znajdź najlepszy hotel w: Koczin w wybranym terminie, według ceny lub preferencji

Porównaj oferty hotelu Grand Hotel pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu

Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami

Porównaj pokoje i ceny

Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę
1 noc
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę

Krótkie informacje

Zameldowanie od:
14:00
Wymeldowanie do:
11:00
Śniadanie
Oferta śniadaniowa
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane
Dzieci
Ten hotel przyjmuje dzieci

Udogodnienia

Wi-Fi
Parking
Klimatyzacja
Transfer na lotnisko
Recepcja całodobowa
Restauracja

Więcej na temat: Grand Hotel

Grand Hotel

Grand Hotel is located in Ernakulam City, 5 minutes’ drive away from the railway and bus stations. It features a 24-hour business centre, 24-hour room service, and free private parking.

Oceny i opinie

Lokalizacja

Woodlands Junction, Mahatma Gandhi Rd, opposite Malabar Gold, Marine Drive, 682011 Koczin, Indie|4,79 km od centrum miasta

Zameldowanie i wymeldowanie

Zameldowanie od:

14:00

Wymeldowanie do:

11:00

Przydatne informacje

Dzieci

Ten hotel przyjmuje dzieci

Dodatkowe łóżka

Wszystkie grupy wiekowe

42 zł (INR1 000) od osoby za noc

Łóżeczko

Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu łóżeczka, skontaktuj się z hotelem.

Zwierzęta domowe

Zwierzęta domowe nie są akceptowane

Śniadanie

Oferta śniadaniowa

Menu śniadaniowe

Bufet

Cena śniadania

21 zł (≈ 500 INR)/osobę

Ważne informacje z hotelu
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Grand Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Dla osób, które mają widoczne objawy koronawirusa (COVID-19) potwierdzone przez lekarza z licencją, dostępne są bezpłatne testy PCR na koronawirusa. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie. Special Instruction: It's mandatory for guests to carry a negative RT - PCR certificate not older than 72 hours.
Akceptowane metody płatności
Hotel akceptuje następujące formy płatności:
card logocard logocard logocard logo

Cash

Grand Hotel: częste pytania

Tak, w hotelu Grand Hotel jest restauracja.
W hotelu Grand Hotel można się meldować od 14:00 i należy się wymeldować przed 11:00.
Tak, w hotelu Grand Hotel jest dostępny parking.
Hotel Grand Hotel jest położony 4.8 km od centrum miasta Koczin.
Hotel Grand Hotel znajduje się w miejscowości Koczin (Indie) i jest położony 4.8 km od centrum miasta Koczin.