Hotel International Brno
Husova 16, 602 00 Brno, Czechy
Znajdź najlepszy hotel w: Brno w wybranym terminie, według ceny lub preferencji
Porównaj oferty hotelu Hotel International Brno pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu
Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami
Porównaj pokoje i ceny
Wygląda na to, że w wybranym terminie nie ma dostępnych ofert. Zmień daty i wyszukaj jeszcze raz.
Krótkie informacje
Zameldowanie od: | 14:00 |
---|---|
Wymeldowanie do: | 12:00 |
Śniadanie | Oferta śniadaniowa |
Zwierzęta domowe | Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą |
Dzieci | Ten hotel przyjmuje dzieci |
Udogodnienia
Więcej na temat: Hotel International Brno
Hotel International Brno
Located in the heart of Brno, right under Špilberk Castle, Hotel International Brno offers an ideal location for exploring the historic centre, important sights and nightlife.
Oceny i opinie
Opinie podróżnych
Komentarz: 5 sie 2019
Pobyt: sie 2019
Świetny z super lokalizacją
Pokoje OK, wygodne łózka i poduszki
śniadanie bardzo duży wybór + live cooking
Basen również ok, mały ale to nie ma być basen wyczynowy tylko do krótkiego relaxu
jedyna niedogodność to chyba to że nie mogliśmy zapłacić gotówką.
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 6 sierpnia
Miłego dnia i chętnie pomożemy przy następnej rezerwacji pod adresem ricanek@hotelinternational.cz.
Pozdrawiam
Michał Ricanek, Marketing, PR i Sales Manager

US
Komentarz: 23 gru 2019
Pobyt: gru 2019
Nie zatrzymam się ponownie, ale dobra lokalizacja
Kiedy dotarliśmy do pokoju, toaleta wyglądała, jakby nie była czyszczona od miesięcy, a woda wypływająca z kranów, prysznica i toalety była czysto pomarańczowa.
Kiedy następnego dnia przyszło sprzątanie, nie odkurzali, co wiem, bo przypadkowo rozlałem okruchy na podłogę i próbowałem wstać jak najwięcej. Jestem więc ciekawy, co właściwie wyczyścili.
Kolejnym problemem był hałas. Byliśmy na 10. piętrze, aw sobotni wieczór czułem się jak w moim pokoju. Mam duży sen, więc o tym pamiętam przy rezerwacji.
Teraz mój główny problem. I mówiąc, zanim przeczytasz resztę, chodzi tu bardziej o nieuczciwość niż faktyczny problem. Gdybym powiedział to z góry, nie miałbym z tym żadnych problemów.
Podczas rezerwacji wysłałem e-mail do hotelu, aby zapytać o opłaty za pokój dla psów, ponieważ strona internetowa mówi, że zwierzęta są akceptowane, bez ograniczeń. Nic nie słyszałem, więc pomyślałem, że nie było opłaty. zawsze informowano nas o opłatach przed przyjazdem. Kiedy przyjechałem, pani w recepcji powiedziała mi, że będzie to 20 za dwa psy na noc. Zapytałem, czy to było całkowite, czy dla każdego psa, ponieważ to, co powiedziała, było inne niż to, co było w formularzu. Powiedziała totalnie. Nie byłem podekscytowany, ale dobrze, ponieważ powiedzieli nam o tym, kiedy przynajmniej przybyliśmy. Podczas wymeldowania naliczono nam opłatę za psa za noc. Zakwestionowałem to, ponieważ zostaliśmy na wiele nocy, więc wszystko się bardzo szybko ułożyło i powiedziano mi inaczej. Kobieta przy biurku powiedziała raczej pecha, a ja ponownie zapytałem, czy na odprawie powiedziano mi inaczej. Żadnych przeprosin za pomieszanie ani nic takiego. Następnie kierownik powiedział mi, że jest stażystą, i powiedział mi źle, że muszę zapłacić. Wydaje mi się, że to bardzo źle, skoro specjalnie o to poprosiliśmy. Jestem również sfrustrowany, że na każdym etapie procesu mówiono mi / nie mówiono czegoś innego, ale nikt nie stawiał czoła temu, co mówili, oprócz pobierania od nas więcej pieniędzy. Rozumiem, że płacę za psy. Zabieramy nasze wszędzie. Spodziewałem się tego, ale nie spodziewałem się różnych odpowiedzi i podwójnej opłaty na koniec pobytu.
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 27 grudnia
we are very sorry for the inaccuracies that occurred during your booking and stay with us. Please allow us to offer you accommodation for your pets free of charge during your next stay with us. We believe that this will at least partially compensate for the damage you have suffered during your stay with us.
Please also allow me to assist you in your eventual next booking at ricanek@hotelinternational.cz.
Happy New Year wishes Michal Ricanek, Marketing Manager.
Komentarz: 24 lip 2019
Pobyt: lip 2019
Hotel biznesowy
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 26 lipca
Komentarz: 30 maj 2019
Pobyt: maj 2019
Świetny pobyt
Pokój był ładny i komfortowy z widokiem na zamek
Cicho było zabezpieczone po zamknięciu okien.
Śniadanie oferuje szeroki wybór doskonałych wyborów, w tym omlety przygotowane na zamówienie
Znajduje się z kilku opcji jadalnia w ciągu kilku minut spacerem
Z przyjemnością wrócę
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 3 czerwca
It is amazing to know that you were satisfied with our services. I immediately forwarded your information to our colleagues and I can assure you that it is very important for their further work.
We will be honored if you visit us again during your next visit to Brno.
Best regards
Michal Řičánek, Marketing, PR & Sales Manager
Komentarz: 24 cze 2019
Pobyt: cze 2019
Najlepsza opcja w Brnie na podróże służbowe
Odpowiedź hotelu
Komentarz: 25 czerwca
Doskonała lokalizacja
Husova 16, 602 00 Brno, Czechy|0,68 km od centrum miasta
Atrakcje: 10w promieniu 1,95 km
Transportw promieniu 1,46 km
Lotniskow promieniu 7,61 km
Zameldowanie i wymeldowanie
Zameldowanie od:
14:00
Wymeldowanie do:
12:00
Przydatne informacje
Ten hotel przyjmuje dzieci
18 lat(a) lub więcej
213 zł (EUR49,99) od osoby za noc
Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu łóżeczka, skontaktuj się z hotelem.
Zwierzęta domowe są akceptowane za dodatkową opłatą
Oferta śniadaniowa
Menu śniadaniowe
Bufet
Opcje śniadaniowe
Śniadanie amerykańskie, Śniadanie bezglutenowe, Śniadanie wegańskie, Śniadanie wegetariańskie
Cena śniadania
Skontaktuj się z hotelem, żeby uzyskać informacje o cenach
Cash