Skyscanner
  • Pomoc
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Australia
  4. Sydney
  5. Mantra Chatswood

Mantra Chatswood

10 Brown St, 2067 Sydney, Australia

+ 78

Pokoje i ceny

Udogodnienia

Oceny i opinie

Odkrywaj okolicę

Znajdź najlepszy hotel w: Sydney w wybranym terminie, według ceny lub preferencji

Porównaj oferty hotelu Mantra Chatswood pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu

Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami

Porównaj pokoje i ceny

Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę
1 noc
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę

Krótkie informacje

Zameldowanie od:
14:00
Wymeldowanie do:
10:00
Śniadanie
Oferta śniadaniowa
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane
Dzieci
Ten hotel przyjmuje dzieci

Udogodnienia

Zobacz wszystkie
Wi-Fi
Parking
Klimatyzacja
Basen
Centrum fitness
Spa

Więcej na temat: Mantra Chatswood

Mantra Chatswood

Mantra Chatswood provides large, fully self-contained 1 and 2-bedroom apartments with laundry facilities.

Oceny i opinie

3,6
3.6Opinie: 1 310
Czystość3,9
Lokalizacja4,5
Obsługa4,0
Pokoje3,7
Wartość3,7
Wygodny sen3,8

Opinie podróżnych

Filtruj według
Sortuj według
Polecane przez podróżnych
Para

Komentarz: 6 sie 2017

Pobyt: sie 2017

5,0
h_vs

Dobry hotel, zdecydowanie polecam

Bardzo ładny hotel. Poduszki były nieco płaskie, ale poza tym bez zastrzeżeń. Parking również bardzo dobre. Byłem tu dwa razy, kiedy w Chatswood. Zdecydowanie polecam dla kogoś kto chce łatwy dostęp do chatswood nocne życie, zakupy, itp.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 15 listopada

Dear Guest
Thank you so much for your positive feedback and comments, we are pleased you enjoyed your stay and look forward to seeing you again.
Kind regards
Joanne
Goście biznesowi

Komentarz: 2 sie 2017

Pobyt: lip 2017

5,0
h_vs

Przyjemny i komfortowy pobyt

Doskonała lokalizacja, przyjazny i pomocny personel. Pokoje były czyste z dużą ilością miejsca do wykorzystania. Wyposażenie było wszystko, co jest wymagane dla mojego 2-dniowego pobytu.
Wiele restauracji i klubów w pobliżu. Blisko do środków transportu publicznego.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 15 listopada

Dear Guest
Thank you so much for your positive feedback and comments, we are pleased you enjoyed your stay and look forward to seeing you again.
Kind regards
Joanne
Goście biznesowi

Komentarz: 2 sie 2017

Pobyt: lip 2017

3,0
h_vs

Potrzebuje liftingu

To stary hotel, który nie można porównać z nowszych hoteli w okolicy jak i Silkari Mertion chyba że spadek cen lub remont pomieszczeń, zwłaszcza łazienki. I jeśli masz zamiar zatrzymać się w pokoju i oglądać pay TV (e. g. KLR), przygotuj się na mały telewizor z straszna jakość obrazu.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 15 listopada

Dear Guest
Thank you for your feedback, we will be sure to look into the comments you have raised and we hope to see you again soon.
Kind regards
Joanne
Podróżujący z rodziną

Komentarz: 22 mar 2025

5,0
h_vs

2nd trip back in SYD within 12 mths

This is the 2nd Mantra property that we've decided to check into, and we were not disappointed .... the 1st being @ Mantra 2 Bond Street. We were attended to by Beatriz and her team, and we were very thankful for the ease of checking in and out. Our stay was broken up into 2 cos we had to visit MELB in between but we were welcomed back with open arms upon our return ..... before returning to Singapore.
What made Mantra Chatswood the perfect location for us was the access to Chatswood Metro & Trains, as well as the bus network. Getting around SYD was a breeze. In addition to which, it's opposite Chatswood Interchange and dining/shopping/supermarkets was so so easy.
All in all we were very pleased with our stay @ Mantra Chatswood, and will not hesitate to return here for our future stays in SYD.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 23 marca

Dear Ranchoo
Thank you for taking the time to share your fantastic experience at Mantra Chatswood! We are delighted to hear that this is your second stay with Mantra and that both our Chatswood and Bond Street properties met your expectations.
Beatriz and the team will be thrilled to know they contributed to making your stay smooth and welcoming, especially during your return from Melbourne. We truly appreciate your kind words and your support, and we can’t wait to welcome you back on your next visit to Sydney. Safe travels back to Singapore, and we look forward to seeing you again soon!
Warm regards
Jasper Chiu
Operation Manager
Goście biznesowi

Komentarz: 21 lis 2024

Pobyt: lis 2024

1,0
h_vs

An honest review.

Clearly the feedback provided in past posts hasn’t been acted upon and they don’t really care. I now read the responses with the standard ‘well do better, blah blah…’. Forget it. It’s just copy and paste.
On entry to the room, there was a smell of old socks. It’s evident that their policy of ‘no housekeeping’ contributes to this. I only discovered this after returning from a day out on business to find towels not replenished. I’m tidy and don’t go to a hotel expecting to be cleaned after, but towels ? Where else do they go ? If I knew there was no housekeeping I wouldn’t have left them in the bathtub to be changed.
No recognition of platinum status. No room upgrade. No ability to use welcome drink vouchers (which Accor pride themselves on). I do expect a response of ‘ you got a small bottle of wine?’…. as an Accor member, that’s given, as well as the drinks at the bar - It’s all part of the Accor experience.
Oh and No breakfast… restaurant is closed for good. Wasn’t told that one either…
When you’re a loyal Accor member, more is expected.
I stayed at an ibis styles the week prior and that was a dream compared to this one.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 23 listopada

Dear Ben O
Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding your recent stay with us. We truly value input from our loyal Accor members and sincerely apologize that your experience did not meet your expectations or the standards we strive to provide.
Your loyalty as a Platinum member is greatly appreciated, and at Mantra, we make every effort to ensure our loyalty members feel recognized and valued. However, room upgrade is unfortunately subject to availability, and the welcome drink options vary depending on the property. However, we will review our current welcome drink offerings to better options to our loyalty guests.
We regret that our housekeeping policy and the closure of our restaurant were not clearly communicated. Our housekeeping service and in-room amenities are available upon request, and our team is always happy to provide extra amenities as needed. We understand your frustration regarding the restaurant closure. This decision was made due to business reasons, and the restaurant will remain closed until further notice. We have updated the ALL app and our website to ensure this information is communicated clearly to all guests.
We understand your disappointment, and it is disheartening to hear that these aspects of your stay fell short. Please rest assured that we are taking your feedback seriously and will follow up with our team to address these concerns comprehensively.
Thank you once again for bringing this to our attention. I hope we will have the opportunity to provide you with the exceptional stay you deserve on your next visit.
Warm regards
Jasper Chiu
Operation Manager
  • ...

Doskonała lokalizacja

4,5

10 Brown St, 2067 Sydney, Australia|9,06 km od centrum miasta

Transportw promieniu 7,96 km

0,12 km
0,15 km
1,36 km

Lotniskow promieniu 16,48 km

3,43 km
16,48 km

Zameldowanie i wymeldowanie

Zameldowanie od:

14:00

Wymeldowanie do:

10:00

Przydatne informacje

Dzieci

Ten hotel przyjmuje dzieci

Dodatkowe łóżka

Wszystkie grupy wiekowe

98 zł (AUD40) od osoby za noc

Łóżeczka

Maksymalny wiek: 1

25 zł (AUD10) od osoby za noc

Zwierzęta domowe

Zwierzęta domowe nie są akceptowane

Śniadanie

Oferta śniadaniowa

Menu śniadaniowe

Bufet

Cena śniadania

69 zł (≈AUD 28) za osobę

Ważne informacje z hotelu
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości AUD 300 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note, there is a 1.4% credit card surcharge when using a credit card. Please note for bookings of 5 or more rooms, different policies and procedures may apply. Full payment is required at time of booking and no amendments or cancellations will be accepted. For further information please contact the property using the details found on the booking confirmation. Guests under the age of 18 can only check in with a parent or official guardian. The legal guardian must provide a current photo ID or proof of guardianship if requested upon check-in.
Ważne informacje dotyczące miasta
For all purchases in the hotel, credit card payments are subject to additional charges, please contact the hotel for details.
Akceptowane metody płatności
Hotel akceptuje następujące formy płatności:
card logocard logocard logocard logocard logocard logo

Mantra Chatswood: częste pytania

Tak, w hotelu Mantra Chatswood jest restauracja.
W hotelu Mantra Chatswood można się meldować od 14:00 i należy się wymeldować przed 10:00.
Tak, w hotelu Mantra Chatswood jest dostępny parking.
Hotel Mantra Chatswood jest położony 9.0 km od centrum miasta Sydney.
Hotel Mantra Chatswood znajduje się w miejscowości Sydney (Australia) i jest położony 9.0 km od centrum miasta Sydney.

Czy podczas swojej podróży będziesz potrzebować lotów lub samochodu?

Czy wiesz, że możemy pomóc Ci w zaplanowaniu reszty podróży? Skorzystaj z wyjątkowych ofert i świetnych cen lotów i samochodów do wynajęcia.
Loty do: Sydney
Wynajem samochodów w: Sydney
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Australia
  4. Nowa Południowa Walia
  5. Sydney
  6. Mantra Chatswood
Pobierz naszą aplikację
PL·pl-PL·zł PLN
PomocUstawienia prywatnościZaloguj się
Polityka plików cookiePolityka prywatnościZasady użytkowaniaDane firmy
  • Katalog hoteli
  • Loty krajowe
  • Tanie loty
  • Hotele
  • Wypożyczalnie samochodów
  • Aplikacja
  • Mapa strony
  • O nas
  • Dlaczego Skyscanner?
  • Dla mediów
  • Nasi pracownicy
  • Ułatwienia dostępu
  • Zrównoważony rozwój
  • Oferty pracy
  • Artykuły i nowości podróżnicze
  • Jak działa Skyscanner
  • Pracuj z nami
  • Reklamuj się u nas
  • Dane rynku podróży
  • Programy partnerskie
  • Interfejsy API
  • Tanie loty
    • Warszawa
    • Londyn
    • Gdańsk
    • Paryż
    • Amsterdam Schiphol
    • Rzym
    • Wrocław
    • Mediolan
    • Kraków
  • Hotele
    • Warszawa
    • Londyn
    • Gdańsk
    • Paryż
    • Amsterdam
    • Rzym
    • Wrocław
    • Mediolan
    • Kraków
  • Wypożyczalnie samochodów
    • Warszawa
    • Londyn
    • Gdańsk
    • Paryż
    • Amsterdam
    • Rzym
    • Wrocław
    • Mediolan
    • Kraków
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

Szanujemy Twoją prywatność

Aby zapewnić Ci spersonalizowaną usługę, zbieramy informacje o tym, jak korzystasz ze Skyscannera, w tym dane osobowe, takie jak Twój adres IP. Używamy ich w takich celach: poprawianie jakości obsługi, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy, pomiar reklam, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie.

W określonych przypadkach my i nasi partnerzy (jest ich 142) możemy kierować się uzasadnionym interesem, a nie zgodą użytkowników. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, wybierz „Akceptuj wszystkie”, a jeśli chcesz zezwolić tylko na niezbędne pliki cookie, wybierz „Akceptuj tylko niezbędne”. Wybierz „Zarządzaj ustawieniami”, aby zaktualizować preferencje.

W dowolnej chwili możesz kliknąć link do strony Ustawienia prywatności, aby zarządzać swoimi preferencjami lub wycofać zgodę.

Zarządzaj ustawieniami