+ 42

Znajdź najlepszy hotel w: Stambuł w wybranym terminie, według ceny lub preferencji

Porównaj oferty hotelu HOTELOZBEK pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu

Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami

Porównaj pokoje i ceny

Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę
1 noc
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę

Krótkie informacje

Zameldowanie od:
14:00
Wymeldowanie do:
12:00

Udogodnienia

Wi-Fi
Parking
Klimatyzacja
Transfer na lotnisko
Recepcja całodobowa
Restauracja

Więcej na temat: HOTELOZBEK

HOTELOZBEK

Hotelozbek położony jest w Stambule, 1,6 km od Wielkiego Bazaru. Oferuje on zakwaterowanie z barem, prywatnym parkingiem, wspólnym salonem i tarasem. Każdy pokój w tym trzygwiazdkowym hotelu oferuje widok na morze i bezpłatne WiFi.

Oceny i opinie

Czystość3,1
Lokalizacja3,8
Obsługa3,3
Udogodnienia3,0

Lokalizacja

3,8

mustafa kemalpşa caddesi tiryaki hasanpaşa sokakno:5 aksaray, Fatih, 34300, Stambuł, Turcja|2,02 km od centrum miasta

Zameldowanie i wymeldowanie

Zameldowanie od:

14:00

Wymeldowanie do:

12:00

Przydatne informacje

Dodatkowe łóżka

Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu dodatkowych łóżek, skontaktuj się z hotelem.

Łóżeczko

Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu łóżeczka, skontaktuj się z hotelem.

Ważne informacje z hotelu
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu HOTELOZBEK o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Dla osób, które mają widoczne objawy koronawirusa (COVID-19) potwierdzone przez lekarza z licencją, dostępne są bezpłatne testy PCR na koronawirusa. Możliwe jest przedłużenie pobytu w obiekcie bez dodatkowych kosztów do maks. 10 dni, aby odbyć kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19). Dla gości odbywających kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19) dostępny jest nadzór medyczny. Może on być zapewniony osobiście lub w formie elektronicznej w zależności od lokalizacji i rodzaju obiektu. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

HOTELOZBEK: częste pytania

Tak, w hotelu HOTELOZBEK jest restauracja.
W hotelu HOTELOZBEK można się meldować od 14:00 i należy się wymeldować przed 12:00.
Tak, w hotelu HOTELOZBEK jest dostępny parking.
Hotel HOTELOZBEK jest położony 2.0 km od centrum miasta Stambuł.
Hotel HOTELOZBEK znajduje się w miejscowości Stambuł (Turcja) i jest położony 2.0 km od centrum miasta Stambuł.