Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu London Serviced Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości GBP 250 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Guests will be sent an email from Southwark Serviced Apartments with arrival instructions. A deposit via bank transfer is required to secure your reservation (see Hotel Policies). The property will contact you with instructions after booking Guests are asked to contact Southwark Serviced Apartments at least 48 hours in advance, in order to arrange check-in. You must show a valid photo ID and proof of address upon meeting one of the Southwark Serviced Apartments’ representatives and you may also need to show additional information prior to arrival. Parties are strictly prohibited. Anyone found having a party will be charged and further action will be taken. Please note the photographs are indicative of what you can expect from the apartments, although actual decor and furnishings may vary. All last-minute bookings must contact the property directly to arrange the check-in times and the payment of the reservation. Third-party bookings must provide the direct contact details for the guest, in order for the property to contact them about arrival times and additional information. A surcharge applies for arrivals outside check-in hours. All requests for late arrival are subject to confirmation by the property. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)