Skyscanner
  • Pomoc
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Niemcy
  4. Willich
  5. Ferienwohnung Linden 87

Ferienwohnung Linden 87

87 Viersener Straße 1.OG, 47877 Willich, Niemcy

Pokoje i ceny

Udogodnienia

Odkrywaj okolicę

Znajdź najlepszy hotel w: Willich w wybranym terminie, według ceny lub preferencji

Porównaj oferty hotelu Ferienwohnung Linden 87 pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu

Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami

Porównaj pokoje i ceny

Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertęlogos
1 noc
Ceny niedostępne

Wygląda na to, że w wybranym terminie nie ma dostępnych ofert. Zmień daty i wyszukaj jeszcze raz.

Krótkie informacje

Zameldowanie od:
15:00
Wymeldowanie do:
00:00

Udogodnienia

Zobacz wszystkie
Wi-Fi
Dla niepalących
Salon piękności
Dostęp do Internetu
Ogrzewanie
Pole golfowe

Opinie podróżnych

Polecane przez podróżnychPolecane przez podróżnych
Para

Komentarz: 31 lip 2017

Pobyt: lip 2017

5,0/5
Tripadvisor

Mały klejnot

Wybrałem ten hotel, ponieważ był w pobliżu Ebsfleet międzynarodowej stacji z miejsca, w którym jechaliśmy do Amsterdamu. Ja superior i nie zawiodłem się. Zostaliśmy przywitani w recepcji przez piękny, przyjazny człowiek, który zameldował nas i zabrali dla nas bardzo dobrze wyposażone i przestronne, a wyjaśniając wszystko, co potrzebne aby wiedzieć na nasz nocleg. Był tam piękny duży wentylator w pokoju, z których skorzystaliśmy i z dużym ekranem, co nie. Łazienka była duża i ręczniki były bardzo duże i miękkie. Jak to jak piękny wieczór wybraliśmy się na drinka na tarasie przed weszliśmy do jadalni na wieczorny posiłek. Jedzenie było bardzo dobre i kelnerzy pomocny i przyjazny. Następnego dnia rano, po przespanej nocy, znów weszliśmy do restauracji na śniadanie. To było przygotowywane na zamówienie i podczas gdy mój mąż wybrał angielskie zamówiłem jajko sadzone na tostów, które przygotowane do perfekcji. Byliśmy zbadana przez jednego z młodych mężczyzn którzy czekali juz stoły i, ponownie, był przyjemnie się z nią pracowało. Na pewno polecam Granby dla przyjaciół i dla siebie, zatrzymaj się tam następnym razem podróżujemy z Eurostar. Jeśli mam negatywne słowo, aby powiedzieć, że byłoby to "suszarka do włosów". Nie mogę znaleźć się że trzeba było prosić o to w recepcji do momentu, gdy wyszli pod prysznicem, przez co czas, było już za późno.
Para

Komentarz: 26 lip 2017

Pobyt: lip 2017

5,0/5
Tripadvisor

Włączanie i wyłączanie

już z tego miejsca niejednokrotnie przez lata. Nawet mycweddingvreception tutaj. Pokoje są ładne. Przestronne i czyste. Jedzenie jest dobre, drogie w rozsądnej andmtasty menu. Funkcja hall jest dobra dla przypuszczam około 50 osób, może więcej i jest tam parking z tyłu.
Podróżujący z rodziną

Komentarz: 23 lip 2017

Pobyt: lip 2017

1,0/5
Tripadvisor

tragiczny pobyt

Ja i mój mąż byliśmy w tym hotelu kilka razy w ciągu ostatnich kilku lat. Aż do ostatniej nocy mieliśmy bardzo dobre doświadczenia. (Patrz opinia 21 / 2 / 2016 r. ). Ten weekend pojechaliśmy z Oxfordshire do Kent zobaczyć mój syn i jego rodzinę. Zorganizowaliśmy rodziny kolacja w hotelu Granby. Okazało się, że kompletną katastrofą. Oboje byliśmy zmęczeni i głodni po podróży trzy godziny w dużym natężeniu ruchu aby dostać się do floty Północnej. Weszliśmy do restauracji o 7:00 i byliśmy gotowi do złożenia zamówienia nasze jedzenie w ciągu około pięciu minut. Po 20 minutach wstałem z mojego stolika na życzenie kelnera, który stał w barze twiddling jego kciuków proszę wziąć nasze zamówienie. To zrobił. On też zamówienia na drinki, początkowo był źle, zapominając o pewnych przedmiotów. Siedzieliśmy i czekaliśmy na nasze jedzenie. Po godzinie i 20 minut trzy z naszej grupy z pięciu były serwowane posiłki, z kilkoma zaniedbania np. chlebem czosnkowym. Ja i mój mąż który nie jadłem od lekki lunch w południe siedzieliśmy i oglądaliśmy je zjeść. O 9:00 po dwie godziny czekaliśmy na posiłek i trzy z naszej grupy po zakończeniu ich posiłki poprosiliśmy o ile dłużej by to było przed. Następnie poinformowano mnie, że nawet nie zaczęło się przygotowanie nasze jedzenie i stracił nasze zamówienie. W dwie godziny oczekiwania prawdopodobnie poprosiła o aktualizacji na pasku postępu naszego posiłku, około cztery razy. Powiedziano nam, że był tylko jeden szef kuchni w kuchni i zachowanie było tak, jakbyśmy powinien być cierpliwym i na ich warunków pracy. Mark który wydawał się być starszy pracownik powiedział, że moglibyśmy wziąć fakty się z kierownictwem w godzinach porannych. O 9:00 wyszliśmy z restauracji do wyszukiwania dania na wynos. Zakupiliśmy na chińskie dania na wynos (nie nasz pierwszy wybór), ale wszystko, co można znaleźć o tej porze nocy, w okolicy, że nie znasz i byliśmy bardzo głodni. Wróciliśmy do restauracji z dania na wynos i zjedliśmy nasze jedzenie, które mieliśmy zakupione gdzie indziej mimo, że czekaliśmy dwie godziny w Granby restauracji. Nasz cały wieczór był zrujnowany. Nie mieliśmy i zapraszamy na posiłek z synem i jego rodziną. Pracownicy nie wydawali się zaniepokojeni. Następnego dnia rano to ten sam kelner, który miał wziąć nasze zamówienie poprzedniego wieczoru przyszedł do naszego śniadanie. Powiedziałem chciałem tosty. 15 minut później przyszedł do naszego stolika i wykonał dwa jajka sadzone przed sobą. Jak zwróciłem uwagę, że nie zamówiliśmy to i poprosiłem o tosty po raz kolejny. W końcu podano tosty. On zapytał, czy nie chce rozmawiać z kierownikiem i odpowiedziałem tak, ale nie podczas gdy nie było jedzenia. Po śniadaniu mój mąż i powiedziałem o tym kelnerowi, że chcielibyśmy porozmawiać z kierownikiem. On skierował nas do siedzenia przy recepcji i powiedzieli nam, żeby czekać. To my i siedząc tam inny członek zapytał, czy może nam pomóc. My odpowiedzi odpowiedział, że czekaliśmy na rozmowę z kierownikiem. Następnie poinformował nas, że nie ma na to kierownik w niedzielę rano. Następnie dostaliśmy Manager na telefon dla nas i poinformowałem jej na to, co miała miejsce. przeprosił i powiedział, że pracownicy się trudności. Nasze doświadczenie było straszne i bardzo smutne i rozczarowujące. Nie zdecyduję się tam ponownie i na rady innych przed się tam. Personel sytuacja wydaje się być chaotyczne. Jeśli nie mają za mało pracowników do obsługi w restauracji nie powinno być i wtedy poszedł gdzie indziej. Zamiast tego byliśmy traktowani z szacunkiem i nie ma potwierdzenia w sytuacjach zagrożenia i niedogodności które ich całej spowodował nas.
Podróżujący z rodziną

Komentarz: 1 lip 2017

Pobyt: cze 2017

5,0/5
Tripadvisor

Po prostu najlepsze!

Ja, moja żona i 5-letnią córką odstępstwa zatrzymaliśmy się w hotelu na 5 dni, gdy nasz dom był odnowiony w pobliżu i personel hotelu byli bardzo gościnni!
Mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym co było duże, przestronne i po prostu idealny dla rodziny z 3 . Pracownicy, w szczególności Mandy i Mark byli bardzo przychylni pomagając nam przedłużyć nasz pobyt od 3 dni do 5 dni w krótkim czasie ze względu na opóźnienia w remoncie pracują w naszym domu.
Wszyscy byli bardzo cierpliwi i mili z ich obsługi klienta sobie równych! Gorąco polecam każdemu, aby zatrzymać się w hotelu odstępstwa z najwyższej klasy wyposażenie, ciepła i rodzinna przyjazne otoczenie i obsługi klienta.
Peter C o
Para

Komentarz: 28 cze 2017

Pobyt: cze 2017

3,0/5
Tripadvisor

Rozsądne pobyt

Zatrzymaliśmy się tu lata temu, kiedy znałem właścicieli. Wróciliśmy ponownie, ponieważ był w okolicy i chociaż przyjemny pobyt, czuliśmy się jak w domu zakwaterowania.
Nie mam nic przeciwko robotnika podczas pobytu w hotelu, ale adrenaliny z alkoholem powietrze było nieco Blue i nie odpowiednie. Nikt z hotelu zespół poprosiliśmy ich do e to nieco, hałas trwał do wczesnych godzin porannych. Hałas zaczął się ponownie po 5 rano, które rozpoczęły się oczywiście przygotowywaliśmy się do pracy z podniesionym głosy i drzwi, które było słychać wokół nas w naszym pokoju.
Po sprawdzeniu może być miło zostać zapytał, czy wszystko jest w porządku z naszego pobytu, ale tak się nie stało.
Mogło by być trochę bardziej przyjemne i ciche, ale wydaje mi się, że kluczowych dla tu jest nadal robotników/robotnika i nie lub środkami.

Lokalizacja

87 Viersener Straße 1.OG, 47877 Willich, Niemcy|6,17 km od centrum miasta

Atrakcje: 10w promieniu 2,06 km

Transportw promieniu 1,19 km

Zameldowanie i wymeldowanie

Zameldowanie od:

15:00

Wymeldowanie do:

00:00

Przydatne informacje

Dodatkowe łóżka

Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu dodatkowych łóżek, skontaktuj się z hotelem.

Łóżeczko

Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu łóżeczka, skontaktuj się z hotelem.

Ważne informacje z hotelu
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Ferienwohnung Linden 87: częste pytania

Nie mamy informacji na temat restauracji w: Ferienwohnung Linden 87. Skontaktuj się z obsługą tego obiektu przy składaniu rezerwacji.
W hotelu Ferienwohnung Linden 87 można się meldować od 15:00 i należy się wymeldować przed 00:00.
Nie, w hotelu Ferienwohnung Linden 87 nie ma dostępnego parkingu. Jeśli szukasz hotelu z miejscem do parkowania, użyj filtra „Parking” w sekcji „Udogodnienia” w wynikach wyszukiwania.
Hotel Ferienwohnung Linden 87 jest położony 6.2 km od centrum miasta Willich.
Hotel Ferienwohnung Linden 87 znajduje się w miejscowości Willich (Niemcy) i jest położony 6.2 km od centrum miasta Willich.

Czy podczas swojej podróży będziesz potrzebować lotów lub samochodu?

Czy wiesz, że możemy pomóc Ci w zaplanowaniu reszty podróży? Skorzystaj z wyjątkowych ofert i świetnych cen lotów i samochodów do wynajęcia.
Loty
Wynajem samochodów w: Willich
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Niemcy
  4. Nadrenia Północna-Westfalia
  5. Willich
  6. Ferienwohnung Linden 87
Pobierz naszą aplikację
PL·pl-PL·zł PLN
PomocUstawienia prywatnościZaloguj się
Polityka plików cookiePolityka prywatnościZasady użytkowaniaDane firmy
  • Katalog hoteli
  • Loty krajowe
  • Tanie loty
  • Hotele
  • Wypożyczalnie samochodów
  • Aplikacja
  • Mapa strony
  • O nas
  • Dlaczego Skyscanner?
  • Dla mediów
  • Nasi pracownicy
  • Ułatwienia dostępu
  • Zrównoważony rozwój
  • Oferty pracy
  • Artykuły i nowości podróżnicze
  • Jak działa Skyscanner
  • Pracuj z nami
  • Reklamuj się u nas
  • Dane rynku podróży
  • Programy partnerskie
  • Interfejsy API
  • Tanie loty
    • Sztokholm
    • Londyn
    • Warszawa
    • Paryż
    • Oslo
    • Gdańsk
    • Bruksela
    • Rzym
    • Mediolan
  • Hotele
    • Sztokholm
    • Londyn
    • Warszawa
    • Paryż
    • Oslo
    • Gdańsk
    • Bruksela
    • Rzym
    • Mediolan
  • Wypożyczalnie samochodów
    • Sztokholm
    • Londyn
    • Warszawa
    • Paryż
    • Oslo
    • Gdańsk
    • Bruksela
    • Rzym
    • Mediolan
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

Szanujemy Twoją prywatność

Aby zapewnić Ci spersonalizowaną usługę, zbieramy informacje o tym, jak korzystasz ze Skyscannera, w tym dane osobowe, takie jak Twój adres IP. Używamy ich w takich celach: poprawianie jakości obsługi, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy, pomiar reklam, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie.

W określonych przypadkach my i nasi partnerzy (jest ich 136) możemy kierować się uzasadnionym interesem, a nie zgodą użytkowników. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, wybierz „Akceptuj wszystkie”, a jeśli chcesz zezwolić tylko na niezbędne pliki cookie, wybierz „Akceptuj tylko niezbędne”. Wybierz „Zarządzaj ustawieniami”, aby zaktualizować preferencje.

W dowolnej chwili możesz kliknąć link do strony Ustawienia prywatności, aby zarządzać swoimi preferencjami lub wycofać zgodę.

Zarządzaj ustawieniami