Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Nissi49 Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Na terenie obiektu mogą być organizowane imprezy, w związku z czym Goście niektórych pokoi mogą doświadczyć niedogodności związanych z hałasem. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Obiekt nie dysponuje czynną przez całą dobę, 7 dni w tygodniu recepcją, w związku z tym Goście proszeni są o wcześniejsze poinformowanie personelu o planowanej godzinie przyjazdu. Zalecanym środkiem transportu z portu lotniczego Larnaka dla osób, które planują podróż późnym samolotem i zameldowanie po godzinie 20:00 jest taksówka. Istnieje możliwość wcześniejszej rezerwacji taksówki za pośrednictwem personelu obiektu. Usługa codziennego sprzątania dostępna jest za dodatkową opłatą i po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem obiektu Nissi 49 Apartments. Stosowną informację można wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń lub braków w wyposażeniu apartamentu naliczone zostaną dodatkowe opłaty. Wcześniejsze zameldowanie oferowane jest w zależności od dostępności. Możliwość późnego wymeldowania objęta jest dodatkową opłatą. W apartamencie obowiązuje zakaz palenia. W przypadku naruszenia tego zakazu Goście zostaną obciążeni grzywną. Goście powinni zachować szczególną ostrożność, aby nie wnieść piasku do apartamentu i do wanny z hydromasażem. Nie należy również pozostawiać jedzenia, ponieważ może ono przyciągać owady. Wymiana ręczników i sprzątanie apartamentu odbywa się przed zameldowaniem. Dodatkowe sprzątanie oferowane jest w godzinach 11:00–14:30 (za dodatkową opłatą).