Skyscanner
  • Pomoc
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Tunezja
  4. Yasmine Hammamet
  5. Le Royal Hammamet

Le Royal Hammamet

9GHX+Q8H، Yasmine Hammamet B.P 237, 8050 Yasmine Hammamet, Tunezja

+ 162

Pokoje i ceny

Udogodnienia

Oceny i opinie

Odkrywaj okolicę

1 090 zł

Znajdź najlepszy hotel w: Yasmine Hammamet w wybranym terminie, według ceny lub preferencji

Porównaj oferty hotelu Le Royal Hammamet pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu

Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami

Porównaj pokoje i ceny

Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertęlogos
1 noc

Ze wszystkimi podatkami i opłatami dodatkowymi

na Booking.com
za dobę

Apartament typu superior z 2 sypialniami - oferta bezzwrotna - bezpłatne wi-fi

Brak zwrotów
Cena nie obejmuje posiłków

Oferty dotyczące tego samego obiektu są uszeregowane według różnych czynników. Należą do nich ceny i nasz potencjalny przychód.Dowiedz się, jak działa Skyscanner

Po przekierowaniu nasz partner może w inny sposób skalkulować cenę za pokój, podatki i opłaty. Zmienić się mogą też język i waluta. Jednak nie martw się, nie ma dodatkowych opłat.

Krótkie informacje

Zameldowanie od:
14:00
Wymeldowanie do:
12:00
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane
Dzieci
Ten hotel przyjmuje dzieci

Udogodnienia

Zobacz wszystkie
Wi-Fi
Parking
Transfer na lotnisko
Basen
Centrum fitness
Spa

Więcej na temat: Le Royal Hammamet

Le Royal Hammamet

Located in Hammamet, Le Royal Hotels & Resorts - Hammamet is connected to the convention center. Port Yasmine and Yasmine Golf Course are worth checking out if an activity is on the agenda, while those looking for area attractions can visit Carthage Land and Funny Land. Scuba diving and windsurfing offer great chances to get out on the surrounding water, or you can seek out an adventure with horse riding and skydiving nearby. Luxury hotel on the beach, with 4 outdoor poolsCatch some rays at the beach or spend the day relaxing at Le Royal Hotels & Resorts - Hammamet's full-service spa. Then enjoy a meal at one of the hotel's 5 restaurants. Le Royal Hotels & Resorts - Hammamet offers 266 accommodations with minibars and safes. Rooms open to balconies. 32-inch LCD televisions come with satellite channels. Bathrooms include bathrobes, slippers, designer toiletries, and bidets. This Hammamet hotel provides complimentary wired and wireless Internet access. Business-friendly amenities include desks and phones. Additionally, rooms include hair dryers and complimentary toiletries. A nightly turndown service is provided and housekeeping is offered daily. Amenities available on request include irons/ironing boards. 2 outdoor tennis courts, a marina, and a health club are featured at the hotel. 4 outdoor swimming pools are on site along with an indoor pool. In addition to a seasonal outdoor pool, other recreational amenities include a hot tub, a sauna, a fitness center, and a children's pool. The recreational activities listed below are available either on site or nearby; fees may apply.

Oceny i opinie

3,9/5
DobraOpinie: 961
Czystość4,0
Lokalizacja4,3
Obsługa4,0
Pokoje3,8
Wartość3,9
Wygodny sen4,1

Opinie podróżnych

Filtruj według
Sortuj według
Polecane przez podróżnych
Podróżujący z rodziną

Komentarz: 18 sie 2023

Pobyt: sie 2023

4,0/5
h_vs

Ogólnie pozytywnie

Pobyt w hotelu „Le Royal Hammamet Hotel & Resort oceniamy ogólnie pozytywnie, wystąpiły jednak istotne niedociągnięcia, o których należy wspomnieć. Przede wszystkim największym rozczarowaniem była hotelowa plaża. Sama w sobie była bardzo ładna, szeroka, ale również niestety zaniedbana. Z licznych leżaków widocznych na dostępnych w Internecie zdjęciach pozostało poniżej połowy z nich, a te dostępne były nierzadko brudne lub uszkodzone. Warto również wspomnieć, że spora część z widocznych na zdjęciach w Internecie leżaków, oraz tych które naprawdę się na niej znajdują należy w rzeczywistości do innego hotelu (nie są one w żaden sposób odróżnione od tych należących do Le Royal), korzystanie z nich wymaga dogadania się z tamtejszym ochroniarzem, co było nierzadko niezbędne, gdyż miejsc na plaży jest zdecydowanie za mało. Znalezienie wolnego leżaka po godzinie 9:00 było w zasadzie niemożliwe. Istotnym problemem były również śmieci, znajdujące się na plaży. Przy samym wejściu na nią, znajduje się całe wysypisko połamanych desek, starych parasoli oraz pozostałości po zniszczonej infrastrukturze plażowej. Na zdjęciach w Internecie widoczne są jakieś drobne zabudowania na plaży – już one nie istnieją, a ich resztki leżą na wysypisku przy wejściu na plaże. Brakuje przez to takich obiektów jak bar, przebieralnia itp. Po jednym obiekcie pozostało przyłącze elektryczny (niezabezpieczone, kable wystają z piasku) oraz przyłącze wodne, pełniące rolę prowizorycznego prysznica, oraz wodopoju dla bezpańskich psów. Ogólnie plaża była niezbyt czysta, pełno było na niej plastikowych butelek czy kubków z baru, paczek po papierosach, niedopałków, oraz co najgorsze odchodów koni i wielbłądów, na których lokalni mieszkańcy oferowali przejażdżki. Kosze na śmieci były nieustannie przepełnione, obsługa praktycznie nie sprzątała plaży (nie czyściła również leżaków). Po zwróceniu na to uwagi w recepcji, zasłaniali się prawem o ochronie środowiska, które według nich, zabraniało im sprzątania plaży, gdyż zaszkodziło by to morskim stworzeniom (większej bzdury jeszcze nie słyszałem). Lokalne służby nie miały jednak problemu ze sprzątaniem publicznych fragmentów plaży nawet przy pomocy ciężkiego sprzętu (traktorów ciągnących specjalne maszyny). Obsłudze najwidoczniej nie chciało się tego robić. Poza plażą zawiedliśmy się nieco na wyżywieniu, które nie było adekwatne do tego, którego można by się spodziewać po 5-gwiazdkowym hotelu. Ogólnie wybór był bardzo mały a dania adresowane raczej do turystów z krajów arabskich niż Europejczyków, więc nie każdemu przypadły one do gustu (wszystko było bardzo pikantne). Problemem była również sama ilość przygotowanego jedzenia, po 30 minutach od rozpoczęcia danego posiłku, można było natknąć się na puste bemary, które nie były uzupełniane nawet przez 15 minut. Jeżeli przyszło się na posiłek o mocno uczęszczanej porze (czyli na koniec), trzeba było się liczyć z koniecznością długiego stania w kolejce po bardziej popularne dania (pizza, kebab), lub czekania aż obsługa uzupełni bemary, które i tak były opróżniane w parę minut przez gości. Ogólnie obsługa działała bardzo powolnie i nieefektywnie (szczególnie kucharze). Najbardziej dało się to odczuć podczas przygotowywania pizzy, gdzie obsługa często stała bezczynnie. Powodowało to olbrzymie kolejki. Warto zwrócić tez uwagę na zachowanie części gości (pochodzących głownie z krajów arabskich). Nakładali oni na talerze absurdalne ilości jedzenia (na przykład całą pizzę), które następnie w większości wyrzucali. Przez takie zachowanie, dania znikały bardzo szybko. Hotel powinien więc zrobić coś w tym, na przykład poprzez nakładanie określonej ilości jedzenia na talerz przez obsługę (taki system funkcjonował przy nakładaniu lodów i sprawdzał się bardzo dobrze). Wspomniałem już o czystości plaży. Należy też spojrzeć na czystość pozostałych terenów hotelu. Ogólnie rzecz mówiąc było czysto, jednak wystąpiły niedociągnięcia. Chociażby główne drzwi prowadzące do lobby nie zostały umyte ani razu podczas naszego tygodniowego pobytu. Drzwi były szklane, więc doskonale było widać ślady po dłoniach ludzi, którzy te drzwi otwierali. Wyglądało to bardzo nieprofesjonalnie i nie powinno się zdarzyć w hotelu tej klasy. Na szczęści pozostałe przestrzenie (wliczając pokoje) były należycie sprzątane. Jeżeli chodzi o pokoje to były dobrze urządzone i utrzymane, nie mamy do nich żadnych zastrzeżeń, jedynie instrukcja obsługi dość nietypowego sejfu była by miłym dodatkiem, gdyż jak wiemy od innych gości nie tylko my mieliśmy problem z jego obsłużeniem. Nasz pokój miał jednak niestety kłopotliwe sąsiedztwo – pomieszczenie techniczne. Przez całą dobę, przez otwarte okno tego pomieszczenia dobiegał bardzo głośny szum, oraz inne dźwięki które utrudniały odpoczynek w nocy, mimo zamkniętego okna naszego pokoju. Obsługa zignorowała prośbę o zamknięcie okna od tamtego pomieszczenia. Musieliśmy więc sami (nielegalnie) wejść tam i je zamknąć. Na szczęście zamknięcie okna wyeliminowało uciążliwe dźwięki. Teren hotelu jest ładny, zielony, zadbany. W hotelu znajdują się 3 bary – w lobby, przy basenie i przy plaży. Restauracje są w zasadzie dwie, główna, oraz „Capri” funkcjonująca w formule a la carte. Nie korzystaliśmy z niej, więc nie mogę ocenić. Na pobyt przysługiwała jedna darmowa kolacja w tej restauracji. Przy plaży również znajduje się jakaś restauracja, jednak jedyne co dowiedzieliśmy się o niej od obsługi to to, że jest dodatkowo płatna. Korzystali z niej wyłącznie Arabscy goście. Nie widzieliśmy też, aby ktoś jadł tam coś innego niż pizza, mimo, że nie była ona wymieniona w menu. Według rezydentki w hotelu znajduje się również restauracja Tunezyjska, jednak w rzeczywistości jest ona niestety nieczynna. Co do dodatkowych usług to w lobby znajduje się sklepik oferujący artykuły wakacyjne w rozsądnych cenach. Na recepcji istnieje ponadto możliwość wymiany popularnych walut na dinary po regulowanym przez rząd kursie.W hotelu znajduje się również SPA. Nie skorzystaliśmy z niego ani razu, więc nie mogę ocenić. Jeżeli chodzi o otoczenie hotelu, to zdecydowanie trzeba je zaliczyć do dużych zalet. Le Royal, znajduje się w turystycznej dzielnicy Hammemetu - Yasmine. W odległości 10 minut spaceru znajduje się tętniący życiem port, pełen sklepów, restauracji i budek ze street foodem. Można tam kupić m.in. lokalne wyroby w okazyjnych cenach. Ze względu na turystyczny charakter okolicy, jest tam bezpiecznie, można spokojnie spacerować wieczorem. Nad bezpieczeństwem czuwa policja. Jeżeli chodzi o spędzanie czasu poza hotelem, to zdecydowanie polecamy wzięcie taksówki (około 15 dinarów w jedną stronę) do Hammametu, gdzie zobaczyć można niezwykle urokliwą, starą Medinę. Droga zajmuje około 20 minut. Warto uwagi jest również oferowana przez Itakę wycieczka do Tunisu, podczas której można zobaczyć również zwiedzić ruiny Kartaginy, czy podziwiać niezwykłe widoki w Sidi Bou Said Wracając do hotelu to należy wspomnieć o atrakcjach, a raczej ich braku wewnątrz hotelu. Nam to nie przeszkadzało, ale jeżeli ktoś się na to nastawia, to się zawiedzie. Animacje w zasadzie nie występują, chyba że zaliczymy do nich puszczenie przez obsługę głośnej, bałkańskiej muzyki biesiadnej na tarasie przed głównym barem, do której tańczą obecni w tym hotelu liczni goście z Serbii. Na plaży znajduję się niezwiązane z hotelem centrum sportów wodnych. Oferują m.in. wypożyczenie kajaków, rowerów i skuterów wodnych, przejażdżki na dmuchanej kanapie, czy lot na spadochronie ciągniętym przez motorówkę. Atrakcje te są jednak dodatkowo płatne. Jedynymi atrakcjami dla dzieci jest zaś znajdujący się w pełnym słońcu leciwy, lekko zdezelowany plac zabaw, oraz niewielki brodzik przy basenie. Około godziny 20:00 puszczana jest również francuska muzyka dla dzieci, do której animatorzy podrygują z dziećmi. Tuż przy wejściu na plaże znajduje się scena, na której mogłyby się odbywać animacje, jednak nie wiedzieć czemu ta część hotelu jest otoczona siatką i zamknięta. W kwestii Internetu mogę powiedzieć, że faktycznie jest. Jego prędkość (nawet w lobby) pozostawia jednak sporo do życzenia. Ponadto nie obejmuje on swoim zasięgiem większości terenu hotelu. Dlatego rekomenduje kupienie lokalnej karty SIM i pakietu danych. Nie polecam jednak kupować tego już na lotnisku w Monastyrze. Podawane tam ilości danych w pakiecie są nieprawdziwe. Dla przykładu my kupiliśmy w oficjalnym punkcie operatora 27GB, a pakiet skończył się już po wykorzystaniu niecałych 11GB. Podsumowując, Le Royal Hammamet Hotel & Resort to świetnie położony hotel przy szerokiej piaszczystej plaży i fajnym morzu. Widać jednak, że kryzysy polityczne i gospodarcze dotykające Tunezje od lat mocno odbiły się na tym hotelu, jego czasy świetności zdecydowanie minęły o czym przypominają porzucona, zniszczona infrastruktura, czy nieczynne restauracje. Większość problemów tego hotelu (na przykład śmieci na plaży) wynika niestety jedynie ze złego zarządzania i mogłyby być bardzo łatwo rozwiązane, wystarczyłaby jedynie wola właścicieli. W stanie obecnym nie jest to na pewno hotel 5-gwiazdkowy, może 4-gwaizdkowy, ale raczej dla mniej wymagających klientów.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 30 sierpnia

Szanowna Pani / Szanowny Panie dziobaks,
Dziękujemy za Pani / Pana szczegółową opinię dotyczącą pobytu w naszym hotelu Le Royal Hammamet Hotel & Resort. Cieszymy się, że mogliśmy gościć Panią / Pana i że podzielił(a) się Pan(i) swoimi obserwacjami.
Przyjmujemy do wiadomości, że Pani / Pan doświadczył(a) pewnych niedogodności podczas pobytu, takich jak stan plaży, wybór posiłków oraz obsługa. Przepraszamy za wszelkie niekomfortowe sytuacje, z którymi Pani / Pan się spotkał(a).
Państwa opinie są dla nas niezwykle cenne, ponieważ pozwalają nam na ciągłe doskonalenie naszych usług i infrastruktury. Chcemy zapewnić Panią / Pana, że zwrócimy szczególną uwagę na punkty, które Pani / Pan podniosł(a), takie jak stan plaży, czystość i jakość posiłków oraz tempo obsługi.
Pracujemy nad ciągłym podnoszeniem jakości naszych usług, i z pewnością skonsultujemy się z odpowiednimi działami w celu poprawy obsługi wskazanej przez Panią / Pana. Dziękujemy również za Pani / Pana uwagi dotyczące infrastruktury plaży oraz problemów z higieną. Będziemy kontynuować nasze wysiłki w celu polepszenia tych aspektów.
Również z zadowoleniem przyjmujemy Pani / Pana pozytywne uwagi dotyczące pokoju oraz otoczenia hotelu. Doceniamy, że zwrócił(a) Pan(i) uwagę na nasze wysiłki w utrzymaniu odpowiedniego standardu czystości.
Jeśli Pani / Pan ponownie zdecyduje się odwiedzić nasz hotel, chcielibyśmy, aby Pani / Pan zauważył(a) poprawę w zakresie tych obszarów, które były dla Pani / Pana źródłem niezadowolenia.
Ponownie dziękujemy za Pani / Pana recenzję i za wybór naszego hotelu. Jeśli Pani / Pan zechce odwiedzić nas ponownie, chcielibyśmy zapewnić Panią / Pana o naszym zaangażowaniu w ciągłe doskonalenie naszych usług.
Z poważaniem,
Maher Mokaddem
Dyrektor Generalny
Para

Komentarz: 30 cze 2023

Pobyt: cze 2023

4,0/5
h_vs

bardzo udany wypoczynek

Malkontenci na pewno coś znajdą aby doszukać się wad we wszystkim i wszystkich. Ja do nich nie należę i pobyt w tym hotelu uważam za bardzo udany. Polecam każdemu kto chce wypocząć i zwiedzić okolice. Obsługa przesympatyczna i pomocna we wszystkim. Posiłki to rzecz indywidualna ale głodny raczej nikt nie będzie - wszystko bardzo smaczne, dużo lokalnych potraw i przysmaków. Czystość ok., bezpieczeństwo również - obiekt nie jest przepełniony stąd duży komfort korzystania z jego infrastruktury. Polecam.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 12 lipca

Drogi Globtrotter50,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią na temat pobytu w naszym hotelu. Cieszymy się, że mieliście udany i satysfakcjonujący wypoczynek.
Jesteśmy wdzięczni za pozytywne uwagi dotyczące naszej obsługi. Nasz personel zawsze stara się zapewnić gościom miłą i pomocną obsługę. Doceniamy również Wasze komentarze na temat posiłków. Staramy się oferować różnorodne dania, zarówno lokalne przysmaki, jak i międzynarodowe potrawy, aby sprostać różnym gustom i upodobaniom. Cieszymy się, że smaki naszych potraw przypadły Wam do gustu.
Jesteśmy dumni z czystości i bezpieczeństwa naszego obiektu. Staramy się utrzymywać wysoki standard w tych obszarach, aby nasi goście mogli cieszyć się spokojnym i przyjemnym pobytem.
Dziękujemy za rekomendację i zachęcanie innych do odwiedzenia naszego hotelu. Jeśli ponownie zdecydujecie się na podróż w nasze okolice, będziemy bardzo zadowoleni z możliwości ponownego Waszego przyjęcia i zapewnienia Wam kolejnego udanego wypoczynku.
Z wyrazami szacunku,
Maher Mokaddem
Dyrektor Generalny
Goście indywidualni

Komentarz: 5 mar 2020

Pobyt: mar 2020

5,0/5
h_vs

Najlepszy hotel

Odwiedziłem LeroyalHammamet już 3 razy, a usługa świadczona przez hotel i jego personel jest wyjątkowa. Przyjazny zespół, który zawsze chętnie poradzi sobie w każdej sytuacji, polecam ten hotel bez względu na rodzaj pobytu.
Spa jest szczerze jednym z najlepszych, w jakim kiedykolwiek byłem, uwierzcie, kiedy mówię, że zrobiłem z niego jak najwięcej, a recepcjonista Mohammed był bardzo gościnny i bardzo mi pomógł.
Goście indywidualni

Komentarz: 25 gru 2019

Pobyt: gru 2019

2,0/5
h_vs

Nie spełnia oczekiwań

Hotel nie jest dobrze położony. Dostęp podlega niepotrzebnym procedurom, które różnią się w zależności od twarzy klienta. Praktyki te mogą oznaczać dyskryminację ze względu na rasę.
Pokoje nie są tak czyste, jak na standardy pięciogwiazdkowego hotelu.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 3 stycznia

Dear Host,
First of all, thank you for your feedback.
We treat all customers with the same kindness and the same respect.
Indeed, the security measures at the entrance of the hotel is applied to all hosts without exception.
According to the room, we are surprised because you didn't express any dissatisfaction during your stay.
Sincerely.
Podróżujący w grupie

Komentarz: 1 gru 2019

Pobyt: gru 2019

5,0/5
h_vs

Piękny hotel

Hotel położony jest w spokojnym miejscu obok przystani Yassmine Hammamet, w pobliżu wielu lokali gastronomicznych i miejsc rozrywki. Pokoje są dobrze urządzone z pięknym widokiem na baseny i morze. Obsługa jest znakomita, ze specjalną wzmianką o Mohamedie w recepcji, który sprawił, że nasz pobyt był tak wspaniały dzięki jego profesjonalizmowi i umiejętnościom. Wróciłbym szczęśliwie do tej nieruchomości.

Odpowiedź hotelu

Komentarz: 4 grudnia

Dear Issam,
First of all, we thank you for choosing Le Royal Hammamet and sharing your experience.
Offering our customers a product of very high quality up to their legitimate requirements is our priority.
We are pleased you enjoyed the hotel services.
Looking forward to your return.
Best Regards,
  • ...

Bardzo dobra lokalizacja

4,3

9GHX+Q8H، Yasmine Hammamet B.P 237, 8050 Yasmine Hammamet, Tunezja|1,31 km od centrum miasta

Atrakcje: 10w promieniu 0,88 km

Zameldowanie i wymeldowanie

Zameldowanie od:

14:00

Wymeldowanie do:

12:00

Przydatne informacje

Dzieci

Ten hotel przyjmuje dzieci

Dodatkowe łóżka

5–12 lat

158 zł (USD43,79) od osoby za noc

Łóżeczka

Maksymalny wiek: 3

W cenie

Zwierzęta domowe

Zwierzęta domowe nie są akceptowane

Ważne informacje z hotelu
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Crown on Cintra Lane o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości NZD 300 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that the property will preauthorise the full amount of the reservation 48 hours prior to check in. For further information please contact the property in advance, using the contact details found on the booking confirmation. Please note that this property requires a minimum $300 credit card pre-authorisation upon check in to cover any incidental charges. Please note that cash is not accepted for the pre-authorisation and you are kindly requested to present a valid credit card upon arrival. Please note that there is a 2% charge when you pay with a Visa or Mastercard credit card. Please note that there is a 3.5% charge when you pay with an American Express or Diners Club credit card. When booking more than 3 rooms, different policies and additional supplements may apply.
Akceptowane metody płatności
Hotel akceptuje następujące formy płatności:
card logocard logo

Le Royal Hammamet: częste pytania

Tak, w hotelu Le Royal Hammamet jest restauracja.
W hotelu Le Royal Hammamet można się meldować od 14:00 i należy się wymeldować przed 12:00.
Tak, w hotelu Le Royal Hammamet jest dostępny parking.
Hotel Le Royal Hammamet jest położony 1.3 km od centrum miasta Yasmine Hammamet.
Hotel Le Royal Hammamet znajduje się w miejscowości Yasmine Hammamet (Tunezja) i jest położony 1.3 km od centrum miasta Yasmine Hammamet.

Czy podczas swojej podróży będziesz potrzebować lotów lub samochodu?

Czy wiesz, że możemy pomóc Ci w zaplanowaniu reszty podróży? Skorzystaj z wyjątkowych ofert i świetnych cen lotów i samochodów do wynajęcia.
Loty
Wynajem samochodów w: Yasmine Hammamet
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Tunezja
  4. Gubernatorstwo Nabul
  5. Yasmine Hammamet
  6. Le Royal Hammamet
Pobierz naszą aplikację
PL·pl-PL·zł PLN
PomocUstawienia prywatnościZaloguj się
Polityka plików cookiePolityka prywatnościZasady użytkowaniaDane firmy
  • Katalog hoteli
  • Loty krajowe
  • Tanie loty
  • Hotele
  • Wypożyczalnie samochodów
  • Aplikacja
  • Mapa strony
  • O nas
  • Dlaczego Skyscanner?
  • Dla mediów
  • Nasi pracownicy
  • Ułatwienia dostępu
  • Zrównoważony rozwój
  • Oferty pracy
  • Artykuły i nowości podróżnicze
  • Jak działa Skyscanner
  • Pracuj z nami
  • Reklamuj się u nas
  • Dane rynku podróży
  • Programy partnerskie
  • Interfejsy API
  • Tanie loty
    • Gdańsk
    • Warszawa
    • Londyn
    • Oslo
    • Amsterdam Schiphol
    • Wrocław
    • Paryż
    • Mediolan
    • Rzym
  • Hotele
    • Gdańsk
    • Warszawa
    • Londyn
    • Oslo
    • Amsterdam
    • Wrocław
    • Paryż
    • Mediolan
    • Rzym
  • Wypożyczalnie samochodów
    • Gdańsk
    • Warszawa
    • Londyn
    • Oslo
    • Amsterdam
    • Wrocław
    • Paryż
    • Mediolan
    • Rzym
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

Szanujemy Twoją prywatność

Aby zapewnić Ci spersonalizowaną usługę, zbieramy informacje o tym, jak korzystasz ze Skyscannera, w tym dane osobowe, takie jak Twój adres IP. Używamy ich w takich celach: poprawianie jakości obsługi, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy, pomiar reklam, badanie odbiorców i ulepszanie usług. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie.

W określonych przypadkach my i nasi partnerzy (jest ich 138) możemy kierować się uzasadnionym interesem, a nie zgodą użytkowników. Aby zaakceptować wszystkie pliki cookie, wybierz „Akceptuj wszystkie”, a jeśli chcesz zezwolić tylko na niezbędne pliki cookie, wybierz „Akceptuj tylko niezbędne”. Wybierz „Zarządzaj ustawieniami”, aby zaktualizować preferencje.

W dowolnej chwili możesz kliknąć link do strony Ustawienia prywatności, aby zarządzać swoimi preferencjami lub wycofać zgodę.

Zarządzaj ustawieniami