W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu RR Alvor Baía Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Osoby w wieku 0–12 lat uznawane są za dzieci. Osoby powyżej 13. roku życia uważane są za osoby dorosłe. Dzieci do lat 12 (włącznie) mogą zostać zakwaterowane zgodnie z liczbą miejsc określoną dla każdego typu pokoju. Korzystanie ze spa, w tym krytego basenu do hydroterapii z podgrzewaną wodą, sauny, łaźni tureckiej i siłowni, podlega dodatkowej opłacie. Dzieci w wieku do lat 12 mają dostęp do spa tylko w określonych godzinach. W spa nie mogą przebywać niemowlęta ani dzieci używające pieluchy. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel obiektu. Pakiet all inclusive jest dostępny od kwietnia do października. Obejmuje on: – śniadanie w formie bufetu (07:00–10:00); – poranne przekąski (10:30–12:00); – lunch w formie bufetu (12:30–15:00); – popołudniowe przekąski (16:00–17:30); – kolację w formie bufetu (18:30–22:00); – lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (10:00–00:00). Restauracja, bar i bar przy basenie są czynne od kwietnia do października. Korzystanie z niektórych usług i udogodnień może podlegać dodatkowej opłacie. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami zameldowania, proszeni są o powiadomienie o tym personelu obiektu. W przypadku nieskontaktowania się z personelem do godziny 12:00 dnia następującego po planowanym dniu przyjazdu, rezerwacja może zostać anulowana. Anulowanie rezerwacji nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, którą wykorzystano do dokonania rezerwacji. Karta ta musi należeć do jednego z Gości. Jeśli do dokonania rezerwacji użyto karty kredytowej należącej do osoby, która nie będzie meldować się w obiekcie, personelowi obiektu należy przekazać kserokopię karty kredytowej, kserokopię paszportu lub innego dokumentu tożsamości właściciela karty oraz podpisany przez tę osobę formularz upoważnienia do obciążenia karty. Osoby, które chcą otrzymać fakturę za rezerwację dokonaną w ramach oferty bezzwrotnej, proszone są o podanie numeru NIP, nazwy i adresu podczas dokonywania rezerwacji (w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji). Późniejsze dodanie tych informacji nie jest możliwe. Goście proszeni są o wcześniejsze określenie preferowanego rodzaju łóżek. Stosowną informację można wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.