Skyscanner
  • Help
  1. Home
  2. Hotels
  3. Spain
  4. Algorfa
  5. La Finca Resort

La Finca Resort

C. Dolores, 1, Algorfa, 03169, Spain

+ 112

Rooms and prices

Amenities

Ratings and reviews

Explore the area

Find the best hotel in Algorfa for your dates, by price or preference

Compare deals for La Finca Resort across hundreds of sites, all in one place

Look out for a deal with free cancellation or excellent ratings

Compare rooms and prices

We compare 100s of sites to get you the best deal
1 night
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
We compare 100s of sites to get you the best deal

Fast facts

Check in from:
16:00
Check out before:
12:00
Pets
Pets not allowed
Children
Children are welcome at this hotel

Amenities

View all
Wi-Fi
Parking
Air conditioning
Airport shuttle
Pool
Fitness centre

More about La Finca Resort

La Finca Resort

La Finca Golf Resort is located on the Costa Blanca, 40 minutes' drive from Alicante & Murcia Airports. Set in La Finca Golf Course, it features rooms with balconies and rain-effect showers.

Ratings and reviews

1.0/5
Below average104 reviews
Cleanliness4.2
Location4.2
Service4.2
Facilities4.2

Traveller reviews

Mentioned by travellersMentioned by travellers
Para

Komentarz: 15 gru 2019

Pobyt: gru 2019

5.0/5
Tripadvisor

Czujesz się jak w domu w San Francisco

To była naprawdę niezapomniana podróż. W ciągu ostatnich dziesięcioleci przebywaliśmy w San Francisco wiele razy, ale nigdy nie byliśmy w hotelu tak przyjemnym jak Biały Łabędź. Lokalizacja jest idealna - łatwy spacer do Union Square, Embarcadero, do świetnych restauracji. Nasz pokój był przestronny, z łóżkiem typu queen-size, łóżkiem z baldachimem i kominkiem. Pokoje są bez skazy. Cały hotel jest nieskazitelny i dobrze utrzymany. Personel jest wyjątkowo przyjazny i pomocny - jeden z pracowników pobiegł za nami, gdy wyszliśmy z hotelu z butelkami wody, które według niego moglibyśmy zabrać ze sobą. Śniadania są doskonałe, a happy hour to uczta - dobre jedzenie, dobre wino w pięknym otoczeniu. To wspaniałe i niedrogie doświadczenie.

Hotel response

Komentarz: 10 sty 2020

Dear HarrietL246,
We value your business and thank your for choosing us during your recent stay! It is great to hear that you had a first class stay and enjoyed the warm cozy B&B experience! Thank you for taking the time to review our hotel and we hope you will come back and visit us soon!
Warm regards,
Bertrand H. Newson
General Manager
Inni

Komentarz: 22 lis 2019

Pobyt: paź 2019

4.0/5
Tripadvisor

Doskonały hotel butikowy

Mieliśmy piękny 2-dniowy pobyt tutaj w październiku. Fasada nie była najładniejsza, ale po wejściu do środka była naprawdę urocza.
Bardzo wygodne pokoje, cudowne śniadanie (wliczone w cenę) lokalizacja była dla nas idealna, przecznicę od przystanku tramwajowego i prawie między centrum a pomostami.
Poleciłbym każdemu, kogo znam, odwiedzając SF
Wskazówka: przy pierwszej okazji odwiedź stoisko i kup paszport SFTM, znacznie bardziej opłacalny w korzystaniu z transportu publicznego, w tym tramwajów (które są dość drogie w podróż w jedną stronę)

Hotel response

Komentarz: 10 sty 2020

Dear enjaybee,
We value your business and thank your for choosing us during your recent stay! It is great to hear that you had a first class stay and enjoyed the warm cozy B&B experience! Thank you for taking the time to review our hotel and we hope you will come back and visit us soon!
Warm regards,
Bertrand H. Newson
General Manager
Inni

Komentarz: 17 lis 2019

Pobyt: wrz 2019

5.0/5
Tripadvisor

To naprawdę miłe miejsce na pobyt w San Francisco

Nawet jeśli hotele w San Francisco są strasznie drogie (porównywalne do podobnych w innych częściach świata), bardzo nam się podobało. Co Łabędź ma specyficzny styl, który przyciąga! Okolica jest dobra, w pobliżu znajduje się wiele restauracji i wszędzie jest blisko.

Hotel response

Komentarz: 10 sty 2020

Dear BeatG,
Thank you for your recent visit and we value your business! It is great to hear that you had a first class stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!
Warm regards,
Bertrand Newson
General Manager
Goście biznesowi

Komentarz: 6 lis 2019

Pobyt: paź 2019

3.0/5
Tripadvisor

Świetny hotel i obsługa, pomimo 1 niegrzecznej pani recepcji

Moja żona i ja zatrzymaliśmy się w White Swan Inn 2 razy, 3 maja - 8 maja 2019 r. I 28 października - 30 października 2019 r. Ogólnie rzecz biorąc, kochamy nieruchomość, lokalizację i personel hotelu, z wyjątkiem 1 kobiety, która pracuje w recepcji. Niestety, pomimo wielkiego wysiłku zespołu, tylko jedna osoba obniża jakość hotelu i jakość pobytu swoich klientów.
Były 2 różne sytuacje, w których ta konkretna dama w recepcji była dość niegrzeczna:
 1. podczas pierwszego pobytu w maju 2019 r. Ponieważ przenosiłem wiele bagaży do mojego pokoju, uprzejmie poinformowałem tutaj, że będę parkować - przed hotelowym lobby przez około 15 minut, ponieważ będę potrzebował wielu podróży, aby przenieść wszystkie moje bagaże do pokoju. Zamiast tego odpowiedziała bardzo niegrzecznie, mówiąc: Maksymalnie 15 minut parkowania i że powinienem zaparkować gdzie indziej - nie zaoferował żadnej pomocy portierowi, ani nawet poinformował, że ma wózek bagażowy, który mógłby pomóc z moim dobytkiem.
 2) podczas kasy 30 października spóźniliśmy się przy kasie, ponieważ staraliśmy się zapewnić, abyśmy mogli pojechać do naszego następnego miejsca docelowego w Petaluma, które w tym czasie podlegało ograniczeniom z powodu pożaru Kincaid. Prosimy o kontakt z agentem recepcji (bardzo miłym człowiekiem) o późne wymeldowanie podczas odprawy. Może nas dostarczyć do godziny 13.00 i zaoferuje przechowanie bagażu, jeśli będziemy potrzebować więcej czasu. niestety przyjechaliśmy nieco późno o 13:30. Ponieważ była w recepcji przy kasie, zaczęła szczekać do mojej żony, że czas wymeldowania to 12 po południu i że mamy szczęście, że nie będzie nas obciążać za późne wymeldowanie. ponownie przekazane w bardzo nieprzyjazny i niegrzeczny sposób. Kiedy pytamy, czy możemy zostawić bagaż na kilka godzin, znowu niegrzecznie pyta, ile sztuk i ile. Widząc, że nie jest bardzo chętna do świadczenia jakichkolwiek usług swoim klientom, powiedzieliśmy, że zapomnij o tym i wyszliśmy z hotelu.
Jako stały klient, który pozostał dwa razy w ciągu 4 miesięcy i co kwartał odwiedza San Francisco, być może rozsądnie byłoby, aby pracownicy docenili stałych klientów. pomimo naszej miłości do pokoju i lokalizacji, nieprzyjaźń tego konkretnego agenta z recepcji sprawi, że będziemy szukać innego hotelu na nasze przyszłe pobyty w San Francisco.

Hotel response

Komentarz: 11 lis 2019

Dear dougbrad82,
We value taking the time to review our hotel and we apologized that we didn't meet your expectations. Thank you for choosing us and we appreciate your business. We're following up on your observations regarding service from our reception desk. We'd welcome the opportunity to accommodate you in the future when your travels bring you back to San Francisco and please feel free to reach out to me directly in an effort to win your trust in our ability to provide outstanding service.
Best Regards,
Bertrand Newson
General Manager
Para

Komentarz: 12 paź 2019

Pobyt: paź 2019

1.0/5
Tripadvisor

Absolutnie okropne

Jestem bardzo rozczarowany tym hotelem. Miałem tak wielkie oczekiwania na podstawie wcześniejszych recenzji. W pokoju nie było klimatyzacji, czyli klimatyzacji. W pokoju było około 85 stopni, nie było sposobu na ochłodzenie, z wyjątkiem otwartych okien, bez ekranów, 5 pięter wyżej. Dzięki Bogu, że nie mieliśmy dzieci! W pokoju było 2 fanów. Ale tylko jeden działał. Temperatura na korytarzu była o 15 stopni niższa. Pamiętaj, że było 72 w ciągu dnia i było już 60 sekund, kiedy próbowaliśmy iść spać.
Wystrój jest okropny. Jest to krzykliwa mieszanka wiktoriańskich, dziwnych plakatów z lat 60. i innych dziwnych dzieł sztuki - żadnych dopasowań.
Godzina wina była żartem - 2 otwarte butelki wina, szklanki i sałatka z makaronem, sałatka z kurczakiem i ciasto. Na pewno nie godzina wina i sera opisana w reklamie.
Ten zajazd nie spełnił oczekiwań pod każdym względem. Bardzo stare windy - jeśli osoby przed zamknięciem drzwi windy wspinały się po 5 piętrach do swojego pokoju. Niech Bóg ci pomoże, jeśli potrzebujesz pomocy.
Również telewizor nie działał, dopóki nie spędziliśmy 45 minut na ponownym podłączaniu i dostosowywaniu ustawień - zadzwoniliśmy do recepcji, ale nigdy się nie pojawili. Brak wyłącznika czasowego.
Łazienka jest bardzo mała, a drzwi nie pozostają zamknięte.
To, co miało być pięknym, romantycznym zakończeniem naszej podróży, pozostawiło nas wyjątkowo zirytowanych, gorących i wyjątkowo wycenionych! I zapłaciliśmy dużo za to rozczarowanie! ! ! !
Bardzo bym rozważył szukanie gdzie indziej, chyba że lubisz zostać całkowicie oszukanym.
Żałowałem, że ktoś nie opublikował rzetelnej oceny tego zajazdu! Nigdy byśmy tego nie zarezerwowali! ! ! !

Hotel response

Komentarz: 31 paź 2019

Dear Rgirls3,
Thank you for choosing us and we appreciate your business. We value taking the time to review our hotel and we apologized that we didn't meet your expectations. We're following up on your observations We'd welcome the opportunity to accommodate you in the future when your travels bring you back to San Francisco. Please feel free to contact me directly to further discuss your recent stay with us.
Best Regards,
Bertrand Newson
General Manager
  • ...

Very good location

4.2

C. Dolores, 1, Algorfa, 03169, Spain|2.86 km from city centre

10 things to dowithin 4.83 km

Check in and check out

Check in from:

16:00

Check out before:

12:00

Good to know

Children

Children are welcome at this hotel

Extra beds

18 years old and over

192 zł (EUR45) per person per night

Cot

Please contact the hotel for details about adding a cot.

Pets

Pets not allowed

Important information from the hotel
Please inform La Finca Resort in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food & beverage services at this property may be limited or unavailable due to Coronavirus (COVID-19). Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary and other relevant information, during dates where such guidelines exist.
Important information about the city
Please note that under Royal Decree 933/2021, effective February 1, 2025, hotels in Spain may request certain personal information at check-in, including but not limited to identification, address, email, and phone number for guests 14 and older, as well as proof of relationship with minors under 14.
Accepted payment methods
This hotel accepts the following payment methods:
card logocard logo

Cash

La Finca Resort: FAQs

Yes, La Finca Resort does have a restaurant.
At La Finca Resort you can check in from 16:00, and you'll need to check out before 12:00.
Yes, there is parking available at La Finca Resort.
La Finca Resort is 2.9 km away from Algorfa city centre.
La Finca Resort is in Algorfa, Spain and is 2.9 km away from Algorfa city centre.

Need flights or a car for your trip?

Did you know we can help you plan the rest of your trip? Get exclusive deals and great rates for flights and car hire.
Flights
Car hire in Algorfa
  1. Strona startowa
  2. Hotele
  3. Hiszpania
  4. Walencja
  5. Algorfa
  6. La Finca Resort
Get our app
PL·en-GB·zł PLN
HelpPrivacy SettingsLog in
Cookie policyPrivacy policyTerms of serviceCompany Details
  • Hotels directory
  • Domestic flights
  • Flights
  • Hotels
  • Car hire
  • App
  • Sitemap
  • About us
  • Why Skyscanner?
  • Media
  • Our people
  • Accessibility
  • Sustainability
  • Jobs
  • Security
  • How Skyscanner Works
  • Work with us
  • Advertise with us
  • Travel Insight
  • Affiliates
  • Travel APIs
  • Flights
    • Stockholm
    • London
    • Warsaw
    • Paris
    • Oslo
    • Gdansk
    • Brussels
    • Rome
    • Milan
  • Hotels
    • Stockholm
    • London
    • Warsaw
    • Paris
    • Oslo
    • Gdansk
    • Brussels
    • Rome
    • Milan
  • Car hire
    • Stockholm
    • London
    • Warsaw
    • Paris
    • Oslo
    • Gdansk
    • Brussels
    • Rome
    • Milan
© Skyscanner Ltd 2002 – 2025

We value your privacy

To personalise your experience we collect information on how you use Skyscanner, which includes personal data such as your IP address. This is to provide an improved experience, store and/or access information on a device, personalised advertising, advertising measurement, audience research and services development. Read our Cookie Policy.

We and our 136 partners may rely on legitimate interest for certain purposes rather than consent. Accept all cookies by choosing 'Accept all' or only allow essential cookies by selecting 'Accept essential only’. Go to ‘Manage settings’ to update preferences.

Manage preferences or withdraw consent at any time on Privacy Settings.

Manage settings