Homeinn Selected Hotel (Tianjin Wuqing Florentia Citic Plaza)
Floor 5, No. 8 Area A, Zhongxin Plaza, Jingjin Road, District de Wuqing, Chine
District de Wuqing : trouvez le meilleur hôtel dans cette ville à vos dates, par prix ou par préférence
Homeinn Selected Hotel (Tianjin Wuqing Florentia Citic Plaza) : comparez les offres sur des centaines de sites, au même endroit
Recherchez une offre avec l'annulation gratuite ou d'excellentes évaluations
Comparez les chambres et les prix
Infos rapides
Arrivée à partir de : | 14:00 |
---|---|
Départ avant : | 12:00 |
Petit déjeuner | Petit déjeuner disponible |
Animaux de compagnie | Animaux de compagnie interdits |
Enfants | Les enfants sont acceptés dans cet hôtel. |
Commodités
Homeinn Selected Hotel (Tianjin Wuqing Florentia Citic Plaza) : plus d'informations
Homeinn Selected Hotel (Tianjin Wuqing Florentia Citic Plaza)
Facilities and amenities include air conditioning, business center, conference/banquet facilities, elevator, restaurant, laundry facilities (extra charge), and free Wi-Fi. Rooms feature cable/satellite TV, air conditioning, desk, private bathroom, shower, and hairdryer. Address: Floor 5, No. 8 Area A, Zhongxin Plaza, Jingjin Road, Wuqing District, Tianjin, China
Évaluations et commentaires
Commentaires des voyageurs
Komentarz: 15 gru 2019
Pobyt: gru 2019
Czujesz się jak w domu w San Francisco
Réponse de l'hôtel
Komentarz: 10 sty 2020
We value your business and thank your for choosing us during your recent stay! It is great to hear that you had a first class stay and enjoyed the warm cozy B&B experience! Thank you for taking the time to review our hotel and we hope you will come back and visit us soon!
Warm regards,
Bertrand H. Newson
General Manager
Komentarz: 22 lis 2019
Pobyt: paź 2019
Doskonały hotel butikowy
Bardzo wygodne pokoje, cudowne śniadanie (wliczone w cenę) lokalizacja była dla nas idealna, przecznicę od przystanku tramwajowego i prawie między centrum a pomostami.
Poleciłbym każdemu, kogo znam, odwiedzając SF
Wskazówka: przy pierwszej okazji odwiedź stoisko i kup paszport SFTM, znacznie bardziej opłacalny w korzystaniu z transportu publicznego, w tym tramwajów (które są dość drogie w podróż w jedną stronę)
Réponse de l'hôtel
Komentarz: 10 sty 2020
We value your business and thank your for choosing us during your recent stay! It is great to hear that you had a first class stay and enjoyed the warm cozy B&B experience! Thank you for taking the time to review our hotel and we hope you will come back and visit us soon!
Warm regards,
Bertrand H. Newson
General Manager
Komentarz: 17 lis 2019
Pobyt: wrz 2019
To naprawdę miłe miejsce na pobyt w San Francisco
Réponse de l'hôtel
Komentarz: 10 sty 2020
Thank you for your recent visit and we value your business! It is great to hear that you had a first class stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!
Warm regards,
Bertrand Newson
General Manager
Komentarz: 6 lis 2019
Pobyt: paź 2019
Świetny hotel i obsługa, pomimo 1 niegrzecznej pani recepcji
Były 2 różne sytuacje, w których ta konkretna dama w recepcji była dość niegrzeczna:
1. podczas pierwszego pobytu w maju 2019 r. Ponieważ przenosiłem wiele bagaży do mojego pokoju, uprzejmie poinformowałem tutaj, że będę parkować - przed hotelowym lobby przez około 15 minut, ponieważ będę potrzebował wielu podróży, aby przenieść wszystkie moje bagaże do pokoju. Zamiast tego odpowiedziała bardzo niegrzecznie, mówiąc: Maksymalnie 15 minut parkowania i że powinienem zaparkować gdzie indziej - nie zaoferował żadnej pomocy portierowi, ani nawet poinformował, że ma wózek bagażowy, który mógłby pomóc z moim dobytkiem.
2) podczas kasy 30 października spóźniliśmy się przy kasie, ponieważ staraliśmy się zapewnić, abyśmy mogli pojechać do naszego następnego miejsca docelowego w Petaluma, które w tym czasie podlegało ograniczeniom z powodu pożaru Kincaid. Prosimy o kontakt z agentem recepcji (bardzo miłym człowiekiem) o późne wymeldowanie podczas odprawy. Może nas dostarczyć do godziny 13.00 i zaoferuje przechowanie bagażu, jeśli będziemy potrzebować więcej czasu. niestety przyjechaliśmy nieco późno o 13:30. Ponieważ była w recepcji przy kasie, zaczęła szczekać do mojej żony, że czas wymeldowania to 12 po południu i że mamy szczęście, że nie będzie nas obciążać za późne wymeldowanie. ponownie przekazane w bardzo nieprzyjazny i niegrzeczny sposób. Kiedy pytamy, czy możemy zostawić bagaż na kilka godzin, znowu niegrzecznie pyta, ile sztuk i ile. Widząc, że nie jest bardzo chętna do świadczenia jakichkolwiek usług swoim klientom, powiedzieliśmy, że zapomnij o tym i wyszliśmy z hotelu.
Jako stały klient, który pozostał dwa razy w ciągu 4 miesięcy i co kwartał odwiedza San Francisco, być może rozsądnie byłoby, aby pracownicy docenili stałych klientów. pomimo naszej miłości do pokoju i lokalizacji, nieprzyjaźń tego konkretnego agenta z recepcji sprawi, że będziemy szukać innego hotelu na nasze przyszłe pobyty w San Francisco.
Réponse de l'hôtel
Komentarz: 11 lis 2019
We value taking the time to review our hotel and we apologized that we didn't meet your expectations. Thank you for choosing us and we appreciate your business. We're following up on your observations regarding service from our reception desk. We'd welcome the opportunity to accommodate you in the future when your travels bring you back to San Francisco and please feel free to reach out to me directly in an effort to win your trust in our ability to provide outstanding service.
Best Regards,
Bertrand Newson
General Manager
Komentarz: 12 paź 2019
Pobyt: paź 2019
Absolutnie okropne
Wystrój jest okropny. Jest to krzykliwa mieszanka wiktoriańskich, dziwnych plakatów z lat 60. i innych dziwnych dzieł sztuki - żadnych dopasowań.
Godzina wina była żartem - 2 otwarte butelki wina, szklanki i sałatka z makaronem, sałatka z kurczakiem i ciasto. Na pewno nie godzina wina i sera opisana w reklamie.
Ten zajazd nie spełnił oczekiwań pod każdym względem. Bardzo stare windy - jeśli osoby przed zamknięciem drzwi windy wspinały się po 5 piętrach do swojego pokoju. Niech Bóg ci pomoże, jeśli potrzebujesz pomocy.
Również telewizor nie działał, dopóki nie spędziliśmy 45 minut na ponownym podłączaniu i dostosowywaniu ustawień - zadzwoniliśmy do recepcji, ale nigdy się nie pojawili. Brak wyłącznika czasowego.
Łazienka jest bardzo mała, a drzwi nie pozostają zamknięte.
To, co miało być pięknym, romantycznym zakończeniem naszej podróży, pozostawiło nas wyjątkowo zirytowanych, gorących i wyjątkowo wycenionych! I zapłaciliśmy dużo za to rozczarowanie! ! ! !
Bardzo bym rozważył szukanie gdzie indziej, chyba że lubisz zostać całkowicie oszukanym.
Żałowałem, że ktoś nie opublikował rzetelnej oceny tego zajazdu! Nigdy byśmy tego nie zarezerwowali! ! ! !
Réponse de l'hôtel
Komentarz: 31 paź 2019
Thank you for choosing us and we appreciate your business. We value taking the time to review our hotel and we apologized that we didn't meet your expectations. We're following up on your observations We'd welcome the opportunity to accommodate you in the future when your travels bring you back to San Francisco. Please feel free to contact me directly to further discuss your recent stay with us.
Best Regards,
Bertrand Newson
General Manager
Excellent emplacement
Floor 5, No. 8 Area A, Zhongxin Plaza, Jingjin Road, District de Wuqing, Chine|3,19 km du centre-ville
10 attractions touristiquesà moins de 0,03 km
Transportà moins de 20,29 km
Arrivée et départ
Arrivée à partir de :
14:00
Départ avant :
12:00
Bon à savoir
Les enfants sont acceptés dans cet hôtel.
Veuillez contacter l'hôtel pour en savoir plus sur l'ajout de lits supplémentaires.
Veuillez contacter l'hôtel pour en savoir plus sur l'ajout d'un lit bébé.
Les enfants peuvent séjourner dans les lits existants :
Jusqu’à 17 ans
Gratuit
Animaux de compagnie interdits
Petit déjeuner disponible
Menu du petit déjeuner
Menu prédéterminé
Options pour le petit déjeuner
Petit déjeuner chinois
Prix du petit déjeuner
16 zł (≈ 30 CNY)/personne
Horaires du petit déjeuner
De 07:00 à 10:00, du Lundi au Dimanche