xTravalyst
Skyscanner x Travalyst

Jesteśmy dumni z tego, że należymy do Travalyst.

Kierowana przez Jego Królewską Wysokość, Księcia Sussexu, Travalyst to globalna organizacja utworzona w celu przekształcenia przyszłości podróżowania dla wszystkich ludzi. Skyscanner jest jednym z jej członków-założycieli, obok Booking.com, Ctrip, TripAdvisor i Visa.

W Skyscanner znamy potęgę podróżowania

Może otwierać umysły i zmieniać życie. Podtrzymuje nasze zainteresowanie i nasze związki. Chcemy, aby każdy mógł doświadczać podróży – dzisiaj i w przyszłości.

Chłopiec na łódce uderzający trzciną w wodę

„Podróże kształcą: pozwalają odkrywać nowe miejsca, uczą zrozumienia i empatii dla innych kultur. Jako liderzy w tej branży jesteśmy odpowiedzialni za podejmowanie szeroko zakrojonych działań, których celem jest przekształcenie turystyki i zachowanie jej z myślą o przyszłych pokoleniach podróżników”.

,Moshe Rafiah, , dyrektor generalny Skyscannera

Moshe Rafiah, dyrektor generalny Skyscannera

Jednak to jest większe od nas.

To jest wyzwanie, które wymaga nowego sposobu myślenia. Dlatego łączymy nasze siły z największymi firmami w świecie podróży i chętnie przyjmujemy pomoc, pomysły i inspiracje od każdego. Travalyst aktywnie poszukuje możliwości nawiązywania współpracy z lokalnymi społecznościami, rządami, organizacjami pozarządowymi, czołowymi firmami i przedsiębiorcami społecznymi.

Na początek musimy zastanowić się nad skutkami zbyt intensywnej turystyki, wspieraniem lokalnych społeczności, działaniami związanymi ze zmianami klimatu, ograniczeniem szkód dla środowiska i ochroną dzikiej przyrody.

Kobieta na skale podziwiająca piękny widok.

„Zgromadzenie razem firm, konsumentów i społeczności to nasza najlepsza szansa na zachowanie różnorodnych miejsc i ekosystemów dla przyszłych pokoleń”.

Książę Sussexu

Książę Sussexu

Nie będzie to łatwe, ale w firmie Skyscanner rozwiązywanie trudnych problemów mamy we krwi.

Od 2000 roku liczba podróży realizowanych przez ludzi na świecie podwaja się co roku; do roku 2030 liczba ludzi, którzy byli gdzieś za granicą wyniesie 1,8 mld*. Wiemy jednak, że zrównoważone ekologicznie podróżowanie nie polega na zaprzestaniu lotów – chodzi o to, aby badać nasz świat, a jednocześnie go chronić.

W Skyscanner zwiększamy świadomość, angażujemy i edukujemy podróżnych, aby rozumieli wpływ każdej swojej decyzji dotyczącej podróżowania. To dopiero początek naszej drogi, ale mamy pozytywne nastawienie. Podróżni chcą zrównoważonych opcji. W ciągu miesiąca obsługujemy prawie 100 mln podróżnych i 10 mln z nich wybiera już bardziej ekologiczne sposoby podróżowania z nami.

Jednak problem sięga o wiele głębiej. To branża musi się zmienić i Skyscanner pomoże pokierować tą zmianą.

Dowiedz się więcej na travalyst.org.

*Wg Banku Światowego.