Być może zauważysz pewne zmiany. Nowe logo. Nowa czcionka. Nowa kolorystyka.
Nie zmieni się jednak nigdy nasze zobowiązanie do stawiania na pierwszym miejscu naszych użytkowników — podróżnych. Pozostanie filarem naszej firmy.
Nasza nowa marka odzwierciedla te kluczowe założenia i nasz cel, jakim jest nadawanie tempa globalnej transformacji na rzecz nowoczesnej i zrównoważonej turystyki.
Dzięki właściwemu postępowaniu. Wprowadzaniu prostej alternatywy. Przekraczaniu oczekiwań użytkowników. Ułatwianiu ludziom podejmowania najlepszych decyzji dotyczących podróży. Przekraczaniu obecnych granic planowania, rezerwacji i postrzegania podróży.
Właściwe postępowanie obejmuje również troskę o naszą planetę, aby zapewnić przyszłym pokoleniom możliwość jej poznawania. (Udostępniamy już opcje pomagające wybrać bardziej zrównoważoną podróż — to dopiero początek!)
Ponieważ wierzymy, że podróże mogą nas odmienić. A my możemy odmienić oblicze podróży.
Dołącz do nas na kolejnym etapie naszej przygody.
Wszystko, co należy wiedzieć o Skyscanner.
Powyższe określenia są filarem naszej marki i zawsze będą widoczne w naszych słowach oraz czynach.
Zacznijmy od naszego nowego logo. Spójrz na nie jak na symbol naszych wartości. Przede wszystkim przedstawia ono wschód słońca oraz pozytywny wpływ, jaki chcemy wywierać na branżę turystyczną. Łączy również cztery elementy odzwierciedlające misję naszej marki — optymizm, zrównoważony rozwój, pomysły oraz nowe miejsca do odkrycia — a także sposób, w jaki je urzeczywistniamy.
Przedstawiamy nowy schemat kolorów odzwierciedlający tę śmiałą i radosną atmosferę, inspirowany wszystkim, co może zaoferować nasza planeta. Podstawę palety kolorystycznej stanowi wyrazisty kolor główny, Sky Blue, reprezentujący przejrzystość oraz optymizm.
Uzupełniająca paleta ciepłych barw to jaskrawe odcienie widoczne wszędzie, od gwarnych miast po nienaruszone, naturalne krajobrazy. Wspólnie są uhonorowaniem piękna naszego świata i nieustającym przypomnieniem o konieczności jego ochrony, aby umożliwić nam wszystkim jego poznawanie.
Wyraziste, żywe niebo widoczne z każdego miejsca na świecie.
Monteverde to miasto w górzystej Kostaryce słynące z bioróżnorodności lasów skrytych w chmurach.
Glencoe to położona w szkockim regionie Highlands wieś o charakterystycznym, pokrytym zielenią górzystym krajobrazie.
Las bambusowy Sagano to rozległy teren na zachodnich przedmieściach japońskiego Kioto.
Kalkuta jest stolicą indyjskiego stanu Bengal Zachodni słynącą ze swych barwnych targów kwiatowych.
Arfud jest miastem-oazą na Saharze, w regionie Meknes-Tafilalt wschodniego Maroka.
Pagan to starożytne miasto środkowej Mjanmy znane z bogato zdobionej świątyni i złocistych wschodów słońca.
Buñol to miasto w hiszpańskiej Walencji, w którym odbywa się co roku słynna pomidorowa bitwa, La Tomatina.
Petra, starożytne miasto w południowej Jordanii, jest znane ze świątyni wykutej w piaskowcu.
Nara jest regionem leżącym w środkowo-południowej części japońskiej wyspy Honsiu, słynnym ze względu na kwitnące co roku wiśnie.
Abisko jest małą szwedzką wioską uznawaną za jedno z najlepszych miejsc do obserwacji zorzy polarnej.
Valensole to francuska gmina położona w departamencie Alp Górnej Prowansji, słynąca z pól lawendy.
Tochigi to region Japonii znany ze swego parku kwiatowego Ashikaga skupiającego ponad 350 okazów glicynii.
Znajdująca się w chińskim mieście Panjin plaża Red Beach (Czerwona Plaża) zadziwia swymi mokradłami porośniętymi roślinnością z rodzaju komos o intensywnie czerwonej barwie.
Słone jezioro Hillier w Australii Zachodniej przyciąga wodą o jasnoróżowej barwie.
Charakterystyczną cechą plaży Pink Beach (Różowej Plaży) na wyspie Harbour Island na Bahamach jest jasnoróżowy piasek.
Mamy też nową typografię — Relative. Wyraźna i przejrzysta, podobnie jak charakter naszych działań.
Book
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Medium
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Bold
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Black
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
Fotografia pomaga nam informować i inspirować odbiorcę — przenosić Cię do odległych miejsc, przedstawiając realistyczne obrazy lokalizacji oraz ich mieszkańców. Dzięki temu możemy wyrazić złożone komunikaty za pomocą pojedynczego, wyrazistego zdjęcia.
Jesteśmy dumni z nowego stylu i naszego wspaniałego zespołu ilustratorów! Zawsze stosujemy długie, odważne cienie zaznaczające źródło światła — nawiązuje to do naszego nowego logo przedstawiającego wschód słońca.
Ikony są istotnym elementem marki prowadzącym odbiorców przez szczegółowe informacje zawarte na naszej stronie internetowej oraz w aplikacji. Dzięki nim szybko znajdziesz to, czego szukasz.