Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Redvue Holiday Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości AUD 300 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Reception opening hours are from 09.00 to 16.00. If you expect to arrive outside reception opening hours, please inform Redvue Holiday Apartments in advance, using the contact details found on the booking confirmation. To secure your room, a deposit of 1 night's accommodation is required at time of booking. Your deposit is refundable if you cancel your booking at least 7 days before your scheduled arrival. The deposit will be taken from your credit card the day of booking, alternatively, you can request our bank account details to do a direct credit. Please note that there is a non-refundable 2% charge when you pay with a credit card. A Security Bond of $300.00 for Apartments and $150.00 for Studio Rooms for an individual booking or $500 for a group booking will be taken from your nominated credit card on the morning of your arrival to cover any breakages, damages or excess cleaning in our apartments. The security bond is released on inspection of the apartment/room upon departure. This can take up to 5 days to clear. For safety and security purposes we will require all guests to provide valid photo ID (passport/driver’s licence) via our online check in prior to arrival. Please be aware that studio and apartment sizes do vary. Please note that all rooms are individually decorated, and the photos are only meant to be used as a guide. Please note apartments are NOT serviced daily. If your stay is longer than a week, we do offer a mid stay service. Please note that there is a non-refundable 2% charge when you pay with Master/Visa credit cards or 3% when paying with American Express.