W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bliss Hotel Praslin o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 500 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Obiekt nie jest położony na głównej wyspie. Transfer między wyspami podlega dodatkowej opłacie. KARTY KREDYTOWE NALEŻĄCE DO OSÓB TRZECICH NIE SĄ AKCEPTOWANE. Ze względów bezpieczeństwa PODCZAS ZAMELDOWANIA NALEŻY OKAZAĆ KARTĘ KREDYTOWĄ, KTÓREJ UŻYTO DO ZAGWARANTOWANIA REZERWACJI. Jest to konieczne w celu dokończenia preautoryzacji i/lub weryfikacji danych właściciela karty. W przypadku braku tej karty konieczne będzie dokonanie płatności w inny sposób. Konieczne będzie sfinalizowanie preautoryzacji i/lub weryfikacja właściciela karty. W przypadku braku tej karty konieczne będzie dokonanie płatności w inny sposób. Wcześniejsze zameldowanie i późne wymeldowanie objęte są dodatkową opłatą w następującej wysokości: – zameldowanie przed 14:00 i wymeldowanie do 16:00: 50% ceny pokoju – zameldowanie przed 10:00 i wymeldowanie po 16:00: 100% ceny pokoju. Cena zakwaterowania w dniach 24 i 31 grudnia obejmuje obowiązkową opłatę za uroczystą kolację. Opłata ta wynosi 85 EUR za osobę i należy ją uiścić bezpośrednio w hotelu. W związku z pandemią COVID-19 wprowadzono następujące środki bezpieczeństwa: Zgodnie z wytycznymi lokalnych władz ds. zdrowia oferowane przez nas usługi i godziny otwarcia restauracji, barów i spa mogą ulec zmianie. – Przed podróżą na Seszele należy na bieżąco sprawdzać informacje na stronie http://tourism.gov.sc/, aby uzyskać najnowsze wytyczne dotyczące podróżowania. O zezwolenie na wjazd do kraju należy wystąpić za pośrednictwem aplikacji „Seychelles Travel Authorization”. – Wymagane jest zaświadczenie o negatywnym wyniku testu PCR na COVID-19, wydane przez akredytowane laboratorium. Test należy wykonać do 72 godzin przed odlotem. – Goście muszą posiadać ważne przez cały okres pobytu na Seszelach ubezpieczenie turystyczne z pełnym ubezpieczeniem medycznym obejmującym opiekę medyczną w związku z pandemia koronawirusa COVID-19 i koszty związane z ewentualną kwarantanną. – Podczas zameldowania należy podać dane karty kredytowej (Visa/Mastercard) w celu zagwarantowania pokrycia ewentualnych szkód lub kosztów dodatkowych. – Podanie danych karty kredytowej jest obowiązkowe. W przeciwnym razie hotel dokona preautoryzacji karty kredytowej w kwocie 500 EUR. Za każdym razem, gdy limit wydatków zostanie osiągnięty Goście zostaną poproszeni o rozliczenie kosztów. Zwolnienie zablokowanych środków nastąpi w momencie wymeldowania. - POKOJE W DOMKU PRZY PLAŻY – możliwe jest zarezerwowanie wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia (Dzieci nie mogą przebywać w ogrodzie przy plaży, w pokojach typu superior przy plaży, pokojach typu deluxe przy plaży i apartamencie typu penthouse przy plaży)