W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Obiekt usytuowany jest w dzielnicy mieszkaniowej, w związku z czym Goście proszeni są o zachowanie ciszy. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hosapartments City Center o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Za przyjazd przed godziną zameldowania pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 100 PLN. Możliwość wcześniejszego przyjazdu musi zostać potwierdzona przez personel obiektu. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. Jeżeli rezerwacji dokonano przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, Goście zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty za pobyt po przyjeździe. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. Uwaga: W przypadku rezerwacji dokonywanych w imieniu osoby trzeciej Goście powinni skontaktować się z personelem obiektu w celu ustalenia szczegółów dotyczących płatności. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę VAT, proszeni są o przekazanie niezbędnych danych. Goście proszeni są o kontakt z obiektem na co najmniej 1 dzień przed przybyciem w celu poinformowania o planowanej godzinie przyjazdu i ustalenia szczegółów dotyczących zameldowania i odbioru kluczy. Z uwagi na epidemię COVID-19 Goście otrzymają kody dostępu przed zameldowaniem, płatność można uiścić wyłącznie online (również przy wykorzystaniu systemu BLIK), a z personelem recepcji można skontaktować się wyłącznie telefonicznie lub mailowo. W przypadku rezerwacji obejmujących 2 lub większa liczbę pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu oraz dodatkowe opłaty. Podczas zameldowania wszyscy goście, w tym dzieci, muszą okazać ważny dokument tożsamości, paszport lub legitymację studencką.