+ 145

Znajdź najlepszy hotel w: Jambi w wybranym terminie, według ceny lub preferencji

Porównaj oferty hotelu Swiss-Belhotel Jambi pochodzące z setek stron internetowych i zebrane w jednym miejscu

Skorzystaj z oferty z bezpłatnym anulowaniem rezerwacji lub doskonałymi ocenami

Porównaj pokoje i ceny

Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę
1 noc
AgodaBooking.comHotels.comTrip.comExpedia
Porównujemy setki stron, aby znaleźć dla Ciebie najlepszą ofertę

Krótkie informacje

Zameldowanie od:
14:00
Wymeldowanie do:
12:00
Śniadanie
Oferta śniadaniowa
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane
Dzieci
Ten hotel przyjmuje dzieci

Udogodnienia

Wi-Fi
Parking
Klimatyzacja
Transfer na lotnisko
Basen
Centrum fitness

Więcej na temat: Swiss-Belhotel Jambi

Swiss-Belhotel Jambi

4-gwiazdkowy obiekt Swiss-Belhotel Jambi znajduje się w miejscowości Jambi i zapewnia bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, bankomat, usługa konsjerża oraz bezpłatne Wi-Fi.

Oceny i opinie

Czystość4,8
Lokalizacja4,9
Obsługa4,8
Pokoje4,8
Wartość4,8
Wygodny sen4,8

Doskonała lokalizacja

4,9

Jl. Prof. Dr Jl. Sumantri Brojonegoro No.1, Solok, 51111 Jambi, Indonezja|1,82 km od centrum miasta

Zameldowanie i wymeldowanie

Zameldowanie od:

14:00

Wymeldowanie do:

12:00

Przydatne informacje

Dzieci

Ten hotel przyjmuje dzieci

Dodatkowe łóżka

Wszystkie grupy wiekowe

101 zł (IDR450 000) od osoby za noc

Łóżeczko

Aby dowiedzieć się więcej o dostawianiu łóżeczka, skontaktuj się z hotelem.

Zwierzęta domowe

Zwierzęta domowe nie są akceptowane

Śniadanie

Oferta śniadaniowa

Menu śniadaniowe

Bufet

Cena śniadania

30 zł (≈IDR 130 000) za osobę

Ważne informacje z hotelu
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Swiss-Belhotel Jambi o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości IDR 200000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Akceptowane metody płatności
Hotel akceptuje następujące formy płatności:
card logocard logocard logo

Cash

Swiss-Belhotel Jambi: częste pytania

Tak, w hotelu Swiss-Belhotel Jambi jest restauracja.
W hotelu Swiss-Belhotel Jambi można się meldować od 14:00 i należy się wymeldować przed 12:00.
Tak, w hotelu Swiss-Belhotel Jambi jest dostępny parking.
Hotel Swiss-Belhotel Jambi jest położony 1.8 km od centrum miasta Jambi.
Hotel Swiss-Belhotel Jambi znajduje się w miejscowości Jambi (Indonezja) i jest położony 1.8 km od centrum miasta Jambi.