Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamentos Rivera o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 600 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Please note that an additional charge of EUR 30 will apply for check-in outside of the scheduled hours. The touristic centre does not allow vehicles. * Please remember to take care of your belongings, we are not responsible for damage, loss or theft inside or outside the apartment. * We will also ask you to fill out the traveler's registration before your check in according to the Spanish tourist legislation of the Valencian Community, all guests who stay (adults / children) must complete it. We will send you a link or QR to fill out, it is automatic and very easy * IMPORTANT INFORMATION IN THE VALENCIAN COMMUNITY: - For stays equal to or less than 10 days it will be considered Tourist Accommodation - Tourism Contract (According to Decree Law 9/2024, August 2 and Law 15/2018, June 7. Of the GVA Council) - ONLY FOR RESERVATIONS OF MORE THAN "10 DAYS" The New Decree Law 9/2024 of the Generalitat Valenciana, considers it a seasonal rental and it will be necessary to sign a seasonal lease contract, subject to the Urban Leasing Law (According to Law 29/1994, of November 24, LAU, Art.3 and Royal Decree. 1312/2024, 23 December) IMPORTANT IT WILL NOT AFFECT YOUR RESERVATION The property will be going through renovation works from May until December. During this period, guests may experience some noise or light disturbances, and some hotel facilities and services may not be available.