Sydney Harbour Marriott Hotel at Circular Quay

Widok mapy

8,7
Bardzo dobra

Created with Sketch.Świetny hotel klubowy. Fantastyczna obsługa. Świetna lokalizacja.Created with Sketch.

1 noc
Szukam aktualnych cen pokoi…

Lokalizacja

Świetna lokalizacja

9.7

Created with Sketch.Wyśmienita lokalizacja. Fantastyczna lokalizacja. Cudowna lokalizacja.Created with Sketch.

30 Pitt Street, 2000 Sydney, Australia

Ocena hotelu

Ogólnie wspaniały wynik w rankingu

Doskonały hotel wypoczynkowy

Doskonały hotel w mieście

8,7
Bardzo dobra
Na podstawie 5367 opinii

Świetny hotel klubowy. Fantastyczna obsługa. Świetna lokalizacja.

Lokalizacja
9,7
Obsługa
8,5
Śniadanie
8,3
Strefa wellness
7,9
Pokój
7,2
Internet
6,4

Zameldowanie i wymeldowanie

Zameldowanie od:

15:00

Wymeldowanie do:

11:00

Dobrze wiedzieć

Dzieci
Ten hotel przyjmuje dzieci
Dodatkowe łóżka

Maks. 1 dodatkowe łóżko i 1 dodatkowe łóżeczko dziecięce na pokój.2 dzieci w wieku maks. 2 lat może bezpłatnie skorzystać z dodatkowych łóżek.Śniadanie w cenie.2 dzieci w wieku 3–11 lat może skorzystać z dodatkowych łóżek za dopłatą ($109).2 dzieci w wieku 3–11 lat może skorzystać z dodatkowych łóżek za dopłatą ($90).

Dostępne łóżka

W każdym pokoju1 dziecko w wieku maks. 2 lat może bezpłatnie skorzystać z dostępnego łóżka.Śniadanie w cenie.1 dziecko w wieku 3–11 lat może bezpłatnie skorzystać z dostępnego łóżka.Cena nie obejmuje śniadania.1 dziecko w wieku 3–11 lat może skorzystać z dostępnego łóżka za dopłatą ($19).

Zwierzęta domowe
Zwierzęta nie są akceptowane.
Śniadanie

Śniadanie dostępne

Cena śniadania

$38.0 od osoby

Akceptowane metody płatności
Hotel akceptuje następujące formy płatności:
card logocard logocard logocard logo

Opis hotelu

Sydney Harbour Marriott Hotel at Circular Quay

W czasie pobytu w obiekcie Sydney Harbour Marriott Hotel at Circular Quay znajdziesz się w samym centrum miasta takiego jak Sydney, kroków od atrakcji takiej jak Circular Quay (dzielnica Sydney) i 10 minut piechotą od miejsca takiego jak Hala targowa The Rocks. Udogodnienia biznesowe to bezpłatny przewodowy dostęp do Internetu, centrum biznesowe oraz wynajem limuzyn i samochodów. Jeżeli planujesz spotkanie w mieście Sydney, hotel oferuje następujące udogodnienia o powierzchni 1544 m kw. : sale konferencyjne.

Udogodnienia

Wi-Fi

Parking

Klimatyzacja

Basen

Centrum fitness

Spa

Ogólne

Bezpłatne WiFi w strefach ogólnodostępnych

Sejf

Piętro dla VIP-ów

Miejsca dla palących

Winda

Ogrzewanie

Wielojęzyczny personel

Dla niepalących

Bar w lobby

Chińska restauracja

Udogodnienia dla niepełnosprawnych

WiFi w strefach ogólnodostępnych

Recepcja

Pralnia

Wi-Fi

Salon executive lounge

Parking i transport

Wypożyczalnia samochodów

Parkowanie samochodu

Parking

Zasady

Ekspresowe wymeldowanie

Ekspresowe zameldowanie

Recepcja całodobowa

Biznes

Centrum biznesowe

Sale konferencyjne

Obiekty konferencyjne

Posiłki i napoje

Restauracja

Bar

W pokojach

Szlafrok

Sejf

Ogrzewanie

Klimatyzacja

Suszarka do włosów

Udogodnienia dla niepełnosprawnych

Kuchnia

Minibar

Biurko

Prysznic

Zdrowie i fitness

Basen

Centrum fitness

Usługi

Kantor

Obsługa pokojowa

Concierge

Przechowalnia bagażu

Budzenie na życzenie

Opieka nad dzieckiem

Gazeta codzienna

Odpoczynek

Spa

Sauna

Masaż

Media i technologie

Faks

Internet

Wi-Fi

Internet szerokopasmowy